Vraag
Reacties
Oplossing
xRambo
Level 2

2 Mediabox Next Kastjes

Hallo,

Ik heb een paar dagen geleden een mail gestuurd naar Ziggo.

(Dit ging erover dat wij de mogelijkheid hebben over te stappen naar glasvezel en dat ze dit gratis zouden aanleggen als we een abonnement zouden nemen.
Nu zijn wij al 15+ bij Ziggo en zijn hier altijd tevreden mee geweest dus ze twijfelde of we wel wilden overstappen.)

Nu ben ik gisteren door iemand van Ziggo gebeld en ze bood ons een actie aan (9maanden korting), maar het belangrijkste voor ons om bij Ziggo te blijven is voor de tv.

Op het moment hebben we nog oude Humax kastjes en deze hebben de beste tijd gehad, de afstandsbedieningen werken niet meer goed en ook bij pauzeren krijgen we daarna strepen in het beeld (harde schijf zal wel bijna op zijn)

Als we overstappen naar glasvezel hebben we de mogelijkheid om 2 interactie tv ontvangers te krijgen en vroeg me af of het bij Ziggo mogelijk zou zijn 2 Next kastjes te krijgen. (Als dit geregeld kon worden willen we graag bij Ziggo blijven.)

De vrouw aan de telefoon bood ons alleen een korting aan en had het erover ons 1 Next of XL kastje te geven en een CI+ module of ontvanger voor onze 2de tv.

Wij hebben echt 2 interactieve ontvangers nodig aangezien het gezin iedere avond gesplitst in 2 kamers tv kijkt.

Nu zei ze dat Ziggo mij vandaag tussen 14:00 en 15:00 zou terugbellen.
Ze hebben vanmorgen gebeld en toen zei mijn vader dat ze vanmiddag terug moesten bellen aangezien ik vanmorgen niet thuis was.

Toen zei de meneer dat die rond 13:30-14:00 zou terugbellen.
De telefoon is om 13:30 gegaan en heb meteen opgepakt, echter kreeg ik geen gehoor (was meteen opgehangen) Het is inmiddels bijna half 5 en ik ben nog steeds niet teruggebeld...

Dit is niet de service die ik van Ziggo gewend ben en weet nu ook niet hoe het verder moet.

Nu hoop ik dat hier duidelijk (op het forum) ons gezegd kan worden wat onze opties zijn zodat ik deze met de rest van de familie kan bespreken.

1: Is het mogelijk 2 Next kastjes te krijgen? Heb gezien dat vroeger mensen ook meerdere kastjes konden krijgen en bij Ziggo Zakelijk kan je ook meerdere bestellen.

Ziggo heb ik altijd gezien als iemand met de beste tv ervaring, het kan toch niet zo zijn dat je maar 1 kastje kan krijgen voor 1 Tv, wat moeten huishoudens met meerdere tv's dan doen?

Hoop dat iemand mij verder kan helpen..

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
xRambo
Level 2
Topicstarter

Update: Net contact gehad met iemand van Ziggo,
Helaas (nog) niet mogelijk 2 kastjes te krijgen. 😐

Nu even uitzoeken of misschien iets via ZiggoGo mogelijk is zodat we toch op meerdere tv's interactief kunnen kijken.🙂

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
xRambo
Level 2
Topicstarter

Update: Net contact gehad met iemand van Ziggo,
Helaas (nog) niet mogelijk 2 kastjes te krijgen. 😐

Nu even uitzoeken of misschien iets via ZiggoGo mogelijk is zodat we toch op meerdere tv's interactief kunnen kijken.🙂

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @xRambo

Jammer dat mijn reactie eigenlijk te laat komt, maar ondanks dat, ben ik wel blij dat jij je antwoord inmiddels hebt gevonden.

Inderdaad is tot heden het nog niet mogelijk een Extra Mediabox Next te bestellen. Wanneer dit wel mogelijk zal zijn, is helaas ook nog niet bekend. Je kan als alternatief wel een standaard Mediabox of CI+ bestellen. Mocht je toch liever voor Ziggo GO kiezen, dan kun je uiteraard ook streamen naar Chromecast. Hou er wel rekening mee dat het niet is toegestaan om Replay TV te streamen.

0 Kudos