Vraag
Reacties
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
bnftr
Level 1

12 maanden gratis Disney+ geactiveerd, krijg alleen betaalde opties

Goedemiddag,

Ik heb sinds 1 januari een actief Ziggo abonnement. Het pakket bevat 12 maanden Disney+ premium cadeau (dat ik op dezelfde dag heb geactiveerd), maar ik heb geen toegang tot de service zonder de volledige prijs voor een abonnement te betalen.

Ik heb meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice via de Ziggo/Vodafone app, maar tot nu toe heb ik alleen te horen gekregen dat er “technische problemen” zijn en is er geen oplossing gegeven.

Ik zie dat andere gebruikers hetzelfde probleem hebben ondervonden en het hier hebben gemeld.

Kan iemand van Ziggo mij via dit kanaal helpen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
14 Reacties 14
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Ik kijk graag even mee @bnftr Nu valt me op dat Disney+ in Mijn Ziggo wel gewoon actief staat. Kun je aangeven waar in het gebruiken van Disney+ je precies vastloopt? Waar krijg je te zien dat je zou moeten betalen voor het abonnement?

0 Kudos
bnftr
Level 1
Topicstarter

Het staat inderdaad aangegeven als actief, maar ik kan niet inloggen op www.disneyplus.com zonder een nieuw (betaald) abonnement af te sluiten. Ik gebruik hetzelfde e-mailadres als voor Mijn Ziggo, maar het lijkt erop dat de twee accounts niet gekoppeld zijn.

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @bnftr - bedankt voor je reactie. Ik ga Disney+ voor je opzeggen, hier ontvang je een bevestiging van per e-mail. Zodra dit is verwerkt, bestel ik het opnieuw. Let niet op eventuele kosten die je ziet, immers heb je recht op 12 maanden gratis Disney+ - dit staat administratief ook goed in het systeem. 

Zodra ik alles in orde heb gemaakt zal ik het via deze weg weer aan je laten weten. Hierna mag je proberen om opnieuw Disney+ te activeren via Mijn Ziggo namelijk.

Je hoort van mij.

0 Kudos
nirieee
Level 1

Beste Welmoed,

Ik heb hier precies hetzelfde probleem.  Ben een nieuwe ziggo klant sinds 1 januari en hoor disney+ te hebben.
Staat ook als actief bij mijn producten beheren, maar ik kan totaal niet inloggen bij disney.

Zou je aub ook voor mij willen kijken en indien mogelijk hetzelfde willen doen?
Heb al meerdere keren met de techische klantenservice aan de lijn gehangen, helaas tot dusver zonder oplossing.

Excuses als dit niet de juiste manier is, indien ik een eigen topic moet openen hoor ik het graag
mvg

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @nirieee - welkom op de Community en altijd goed om je vraag te stellen. Zou je, zoals je zelf ook al aangeeft, een eigen topic kunnen starten? Dan blijft het overzichtelijk voor iedereen. Dank alvast!

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @bnftr - zou je willen proberen om Disney+ opnieuw te activeren volgens de volgende stappen?

1. Inloggen op Mijn Ziggo

2. Je kiest voor [Producten]

3. Je klikt op [Streamingdiensten beheren]

4. Je ziet Disney+ staan en deze knop:

0 Kudos
bnftr
Level 1
Topicstarter

Hi Welmoed, bedankt voor je hulp.

Ik heb de stappen gevolgd, maar ik blijf tegen hetzelfde probleem aanlopen: nadat ik op Activeren heb geklikt, probeer ik in te loggen (of een nieuw account aan te maken) bij disneyplus.com, maar ik krijg steeds dezelfde foutmelding: “We noticed your subscription is already signed up with Disney+ using another email.”

Ik heb eerst geprobeerd met hetzelfde e-mailadres als op Mijn Ziggo, daarna heb ik het geprobeerd met de andere e-mailaccounts die ik heb, ik ben zelfs van browser gewisseld van Firefox naar Chrome naar Safari, maar niets lijkt te werken. Wat kunnen we nog meer proberen?

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Wat een aderlating, zeg. Super jammer en frustrerend dat het niet gelukt is, zelfs niet na het proberen van meerdere e-mailadressen. Dit vraagt om verder onderzoek. Daarom heb ik het doorgezet naar onze onderzoeksafdeling. Wanneer zij contact opnemen durf ik helaas niet te zeggen, maar weet dat zij het onder de loep nemen.

Als extra kun je contact opnemen met Disney+. Zij hebben - begreep ik uit een reactie van een andere klant - ook de optie om aan de 'achterkant' het één en ander te sleutelen.

0 Kudos
bnftr
Level 1
Topicstarter

Hi Vincent, ik heb net een gesprek gehad met de Disney+ klantenservice en ze hebben mijn account tijdelijk geactiveerd (voor één dag) om er zeker van te zijn dat het “in good standing” is.
Ze hebben me verteld dat ik om een nieuwe Ziggo activeringslink moet vragen om te zien of het helpt om het abonnement af te ronden. Kun je daarmee helpen?

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Dank voor je update @bnftr Ik heb zonet Disney+ zojuist nogmaals verwijderd en zal dit later vandaag opnieuw voor je toevoegen. Hierdoor zal je daarna een nieuwe e-mail ter activering ontvangen. Ik laat je even weten wanneer het toevoegen gelukt is hier. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Het toevoegen is gelukt en ik zie dat de e-mail ter activatie aan je gestuurd is @bnftr Wil je nogmaals de stappen volgen die Welmoed hierboven deelde en de uitkomst aan ons laten weten?

0 Kudos
bnftr
Level 1
Topicstarter

Bedankt daarvoor. Helaas leek het niet te werken. Ik heb dezelfde stappen gevolgd, nogmaals geprobeerd het abonnement te activeren (met het e-mailaccount dat de Disney+ klantenservice gisteren tijdelijk heeft geactiveerd) maar ik krijg steeds dezelfde foutmelding: "We noticed your subscription is already signed up with Disney+ using another email."

Ik zal opnieuw contact opnemen met Disney+ om te zien of zij iets aan hun kant kunnen doen. 

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Dat is een bittere pil. Ik deel deze informatie ook intern ten behoeve van het onderzoek. Mocht er nog iets vanuit Disney komen dan horen we het graag.

0 Kudos
bnftr
Level 1
Topicstarter

Ik blijf van het kastje naar de muur gestuurd worden met dit probleem.

De activeringslinks die ik van Ziggo blijf ontvangen geven me geen toegang tot Disney+ zonder de volle abonnementsprijs te betalen. Dit is wat de Disney medewerker mij de vorige keer vertelde:

Als je het abonnement van Ziggo heb genomen dan kunnen wij niets voor je doen omdat Ziggo jouw beheerder is. Ziggo moet dit voor je oplossen en het abonnement activeeren. Dit is een veelvorkomend probleem met Ziggo disney abonnementen.

Het is een derde partij en wij hebben daar geen bevoegdheid op om handelingen te kunnen verrichten.

Ziggo moet het Disney abonnement toevoegen in jouw tv pakket en activeeren.
Het is heel bekend dat Ziggo dit soort problemen heeft en zijn klanten altijd doorstuurt naar ons terwijl wij niets kunnen doen omdat zij de beheerder zijn van het abonnement.

Ik vind het erg jammer dat ik je niet kan helpen maar het ligt echt niet aan Disney plus zelf maar aan Ziggo zelf. Je kunt dat ook aan hun aangeven.

Mijn Ziggo abonnement is op 1 januari ingegaan en ik kan nog steeds niet naar Disney+ kijken. Heel frustrerend.

Ik zou gewoon graag willen dat iemand bij Ziggo dit oplost zonder dat ik er meer tijd in moet steken. Misschien kunnen de betreffende teams met Disney overleggen wat er mis is.

0 Kudos