1
Vraag
2
Reacties
VANVEEN86

Stamgast
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

0 euro factuur

Goedemiddag,

 

ik kijk net tussen mijn facturen omdat ik die van deze maand wil betalen alleen er staat dat hij 0 euro is en ook betaald. Is dit een error of bug? Ik wil graag mijn rekening betalen.

 

ook staat er dat het van mijn bank word afgeschreven alleen ik betaal liever via ideal.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 355Oplossingen
  • 548Likes

Dankjewel voor de heads-up @Bert en goed dat je hier een topic bent gestart @VANVEEN86! Ik moet heel eerlijk bekennen, dit zie ik niet vaak 😉 Ons systeem heeft geen kosten berekend en je factuur is deze maand inderdaad € 0,-. Er is nu dus geen betaling nodig. Maaarrrr, en je voelt hem al aankomen, ik zou voor alle zekerheid wel even een slag om de arm houden. Hieronder leg ik uit waarom.

Wat me opvalt in het systeem is dat er afgelopen 1 november 2021 een pakketswijziging is gedaan. Jij betaalt daarnaast altijd voor de huidige maand (terwijl de meeste klanten een maand vooruitbetalen). Dit betekent in de praktijk dat de factuur die je in november ontvangt ook over de periode november gaat, en dus niet december.

 

Ik verwacht dat ons facturatiessysteem hierdoor enigszins in de war is geraakt en je nieuwe pakket voor de maand november nog niet in rekening heeft gebracht. Mijn verwachting is ook dat dit in de komende maand recht getrokken zal worden. Dit zou betekenen dat je eenmalig een dubbele factuur ontvangt van ons, namelijk over de periode november én december. Mijn advies is dus om hier rekening mee te houden. Dit voorkomt nare verrassingen in de doorgaans toch al dure decembermaand!

 

Dat van de automatische incasso zie ik overigens ook terug. Mijn collega heeft dit per abuis gewijzigd voor je bij het bestellen van het nieuwe pakket per 1 november. Ik herstel dit weer naar hoe het oorspronkelijk was zodat je de facturen per iDEAL kunt blijven betalen.


Vragen naar aanleiding van dit verhaal? Stel ze gerust! Ik help graag 😉

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57834Posts
  • 3855Oplossingen
  • 14159Likes

Zo, heb jij mazzel, hoop voor je dat het geen vergissing is.

Een Ziggo moderator kan mogelijk zien waar het misschien fout gaat.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 355Oplossingen
  • 548Likes

Dankjewel voor de heads-up @Bert en goed dat je hier een topic bent gestart @VANVEEN86! Ik moet heel eerlijk bekennen, dit zie ik niet vaak 😉 Ons systeem heeft geen kosten berekend en je factuur is deze maand inderdaad € 0,-. Er is nu dus geen betaling nodig. Maaarrrr, en je voelt hem al aankomen, ik zou voor alle zekerheid wel even een slag om de arm houden. Hieronder leg ik uit waarom.

Wat me opvalt in het systeem is dat er afgelopen 1 november 2021 een pakketswijziging is gedaan. Jij betaalt daarnaast altijd voor de huidige maand (terwijl de meeste klanten een maand vooruitbetalen). Dit betekent in de praktijk dat de factuur die je in november ontvangt ook over de periode november gaat, en dus niet december.

 

Ik verwacht dat ons facturatiessysteem hierdoor enigszins in de war is geraakt en je nieuwe pakket voor de maand november nog niet in rekening heeft gebracht. Mijn verwachting is ook dat dit in de komende maand recht getrokken zal worden. Dit zou betekenen dat je eenmalig een dubbele factuur ontvangt van ons, namelijk over de periode november én december. Mijn advies is dus om hier rekening mee te houden. Dit voorkomt nare verrassingen in de doorgaans toch al dure decembermaand!

 

Dat van de automatische incasso zie ik overigens ook terug. Mijn collega heeft dit per abuis gewijzigd voor je bij het bestellen van het nieuwe pakket per 1 november. Ik herstel dit weer naar hoe het oorspronkelijk was zodat je de facturen per iDEAL kunt blijven betalen.


Vragen naar aanleiding van dit verhaal? Stel ze gerust! Ik help graag 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates