Goedemiddag,
ik kijk net tussen mijn facturen omdat ik die van deze maand wil betalen alleen er staat dat hij 0 euro is en ook betaald. Is dit een error of bug? Ik wil graag mijn rekening betalen.
ook staat er dat het van mijn bank word afgeschreven alleen ik betaal liever via ideal.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dankjewel voor de heads-up @Bert en goed dat je hier een topic bent gestart @VANVEEN86! Ik moet heel eerlijk bekennen, dit zie ik niet vaak 😉 Ons systeem heeft geen kosten berekend en je factuur is deze maand inderdaad € 0,-. Er is nu dus geen betaling nodig. Maaarrrr, en je voelt hem al aankomen, ik zou voor alle zekerheid wel even een slag om de arm houden. Hieronder leg ik uit waarom.
Wat me opvalt in het systeem is dat er afgelopen 1 november 2021 een pakketswijziging is gedaan. Jij betaalt daarnaast altijd voor de huidige maand (terwijl de meeste klanten een maand vooruitbetalen). Dit betekent in de praktijk dat de factuur die je in november ontvangt ook over de periode november gaat, en dus niet december.
Ik verwacht dat ons facturatiessysteem hierdoor enigszins in de war is geraakt en je nieuwe pakket voor de maand november nog niet in rekening heeft gebracht. Mijn verwachting is ook dat dit in de komende maand recht getrokken zal worden. Dit zou betekenen dat je eenmalig een dubbele factuur ontvangt van ons, namelijk over de periode november én december. Mijn advies is dus om hier rekening mee te houden. Dit voorkomt nare verrassingen in de doorgaans toch al dure decembermaand!
Dat van de automatische incasso zie ik overigens ook terug. Mijn collega heeft dit per abuis gewijzigd voor je bij het bestellen van het nieuwe pakket per 1 november. Ik herstel dit weer naar hoe het oorspronkelijk was zodat je de facturen per iDEAL kunt blijven betalen.
Vragen naar aanleiding van dit verhaal? Stel ze gerust! Ik help graag 😉
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zo, heb jij mazzel, hoop voor je dat het geen vergissing is.
Een Ziggo moderator kan mogelijk zien waar het misschien fout gaat.
Dankjewel voor de heads-up @Bert en goed dat je hier een topic bent gestart @VANVEEN86! Ik moet heel eerlijk bekennen, dit zie ik niet vaak 😉 Ons systeem heeft geen kosten berekend en je factuur is deze maand inderdaad € 0,-. Er is nu dus geen betaling nodig. Maaarrrr, en je voelt hem al aankomen, ik zou voor alle zekerheid wel even een slag om de arm houden. Hieronder leg ik uit waarom.
Wat me opvalt in het systeem is dat er afgelopen 1 november 2021 een pakketswijziging is gedaan. Jij betaalt daarnaast altijd voor de huidige maand (terwijl de meeste klanten een maand vooruitbetalen). Dit betekent in de praktijk dat de factuur die je in november ontvangt ook over de periode november gaat, en dus niet december.
Ik verwacht dat ons facturatiessysteem hierdoor enigszins in de war is geraakt en je nieuwe pakket voor de maand november nog niet in rekening heeft gebracht. Mijn verwachting is ook dat dit in de komende maand recht getrokken zal worden. Dit zou betekenen dat je eenmalig een dubbele factuur ontvangt van ons, namelijk over de periode november én december. Mijn advies is dus om hier rekening mee te houden. Dit voorkomt nare verrassingen in de doorgaans toch al dure decembermaand!
Dat van de automatische incasso zie ik overigens ook terug. Mijn collega heeft dit per abuis gewijzigd voor je bij het bestellen van het nieuwe pakket per 1 november. Ik herstel dit weer naar hoe het oorspronkelijk was zodat je de facturen per iDEAL kunt blijven betalen.
Vragen naar aanleiding van dit verhaal? Stel ze gerust! Ik help graag 😉
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.