1
Vraag
2
Reageer en help mee
Henk_Janssen

Level 1
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Zoekfunctie in Ziggo Go werkt niet (goed)

Als ik een programma zoek via de zoekfunctie (het vergrootglas) in Ziggo Go op mijn Android telefoon, dan resulteert dat vaak in de melding 'Geen informatie beschikbaar. Probeer het later opnieuw'.
Als ik het zelfde programma opzoek via 'TV &Replay' in de app, dan is de informatie wel beschikbaar.

Als ik Ziggo Go op mijn Windows 10 PC gebruik dan treedt dit probleem niet op.

Ik heb de app op mijn smartphone al eens opnieuw geïnstalleerd.
Mijn Mediabox Next staat op 'snel opstarten'.
Dit probleem treedt pas sinds een paar weken op. Eerder nooit last van gehad.

Ben benieuwd of iemand dit herkent resp. een oplossing heeft.

Groet,

Henk
4 Reacties 4
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Henk_Janssen .

Ik ben meteen de boel hier gaan testen. Met een android telefoon, want die heb ik gelukkig zelf ook 🙂
Wat ik merk is dat het vergootglas op de home-pagina, enkel resultaten uit het on demand menu vindt (dus bijvoorbeeld wel "game of thrones" en "paddington").
Wil je programma's zoeken in de tv-gids (dus voor terugkijken of een opname instellen bijvoorbeeld), moet je dit inderdaad via "TV en Replay" doen.

Ik snap dus het verschil wel, maar snap ook dat dit niet direct duidelijk is omdat dit nergens wordt aangegeven.

Mijn eerste gedachte is dat alles gevonden zou moeten worden via de zoekfunctie op de home-pagina. Of dit wel de beste oplossing is, weet ik echter niet. Er zijn titels die zowel via replay als via on demand beschikbaar zijn. Die moeten dan beide gevonden worden, wat ook weer voor de nodige onduidelijkheid kan zorgen.

Hoe zou jij dit zelf het meest logisch vinden? Ik denk er in elk geval nog even over door!
Henk_Janssen
Topicstarter
Level 1
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hallo Lycke Ziggo,

Bedankt voor je snelle reactie.
Ik denk ook dat alles gevonden zou moeten worden via de zoekfunctie op de home-pagina.
Tot voor kort werkte de Ziggo Go app ook zo. Titels die zowel via replay als via on demand beschikbaar zijn werden dan beide getoond. Dat was niet verwarrend omdat bij elke titel wordt vermeld hoe deze beschikbaar is (On Demand of Zender & Tijdstip).

Dus als je het mij vraagt zou ik het liefst zien dat de app weer alle titels via de zoekfunctie op de home-pagina laat zien.

Ik denk overigens dat mijn vraag terug te voeren is op een fout in de app voor de smartphone. Ziggo Go op mijn Windows 10 PC laat namelijk wel alle resultaten zien.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Ik snap hem! En ik ben het met je eens. Ten eerste zou "alles" tonen minder verwarrend zijn dat "enkel on demand" tonen. Daarnaast werkt het op andere kanalen inderdaad wel zo.
Ik zet het door! Bedankt voor de melding ^^.
Henk_Janssen
Topicstarter
Level 1
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
:thumbsup_tone2:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic