SL1210

Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo Go app

Ik probeer al vanaf woensdag in te loggen op de Ziggo Go app, het inloggen lukt. Alleen wordt er aangegeven dat ik geen mediabox heb en geen abonnement…? Kunnen jullie ons hier bij helpen? Alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @SL1210 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

We helpen je hierbij met alle liefde! Ik zie dat je recent een abonnement bij ons hebt afgesloten. Door een storing in ons achterliggende systeem duurde het iets langer voordat deze wijzigingen waren bijgewerkt. De storing is op dit moment opgelost en als het goed is moet je nu ook gebruik kunnen maken van Ziggo GO. Wil je mij laten weten of alles weer werkt?

 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@SL1210 Werkt alles wel zoals het hoort?

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

SL1210
Topicstarter
Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja tv werkt zoals het hoort en de WiFi ook.. 
 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@SL1210 OK, gelukkig, er zal nog een verbinding actief moeten worden gemaakt voor je Ziggo Go app, die is vermoedelijk blijven hangen.

Een Ziggo moderator kan dit zien zodra zij/hij hier langskomt.

SL1210
Topicstarter
Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Top! Dank u wel voor uw reacties!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @SL1210 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

We helpen je hierbij met alle liefde! Ik zie dat je recent een abonnement bij ons hebt afgesloten. Door een storing in ons achterliggende systeem duurde het iets langer voordat deze wijzigingen waren bijgewerkt. De storing is op dit moment opgelost en als het goed is moet je nu ook gebruik kunnen maken van Ziggo GO. Wil je mij laten weten of alles weer werkt?

 

SL1210
Topicstarter
Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor je reactieCecilia, alles werkt nu inderdaad!

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Nog bedankt voor je terugkoppeling @SL1210! Fijn dat alles nu werkt zoals het hoort 🙂

Uitgelicht topic