zessen001

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo en Hollandsnieuwe extra zenderpakket

Ik had Ziggo, Vodafone en Hollandsnieuwe en daardoor een extra zenderpakket. Vodafone is opgezegd en nu is ook mijn zenderpakket verdwenen.

Ik heb nog steeds Ziggo en Hollandsnieuwe (abonnement van mijn vrouw) en het adres is hetzelfde, echter geen mogelijkheid om het pakket te activeren.

Kan iemand mij helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

Goedemorgen @zessen001 en welkom op de Community,

Goed  dat je via dit kanaal aan de bel trekt! Ik zoek graag voor je uit hoe het kan dat de gratis extra's bij jou zijn komen te vervallen. 
Om de extra's te kunnen gebruiken dien je een abonnement van Ziggo te hebben en van Vodafone / Hollands Nieuwe wat hiervoor in aanmerking komt. Daarnaast dienen beide abonnementen op hetzelfde adres te staan. 
Kun je via een PB laten weten wat het mobiele nummer is wat je bij Hollands Nieuwe hebt? En op welk adres staat dat nummer geregistreerd? Dan kan ik dit verder voor je uitzoeken. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Leetjuh90

Level 2
  • 112Posts
  • 12Oplossingen
  • 19Likes
zessen001 wrote:

Ik had Ziggo, Vodafone en Hollandsnieuwe en daardoor een extra zenderpakket. Vodafone is opgezegd en nu is ook mijn zenderpakket verdwenen.

Ik heb nog steeds Ziggo en Hollandsnieuwe (abonnement van mijn vrouw) en het adres is hetzelfde, echter geen mogelijkheid om het pakket te activeren.

Kan iemand mij helpen?

 

Kan het zo zijn dat dit is gebeurd omdat uw Ziggo abonnement op uw naam staat en niet op naam van uw vrouw? Kan zijn dat ik mij vergis maar volgens mij moet zowel het Vodafone abonnement als het Ziggo abonnement op naam van gebruiker staan.

 

 

Leroy

 

 

zessen001
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

 Ik heb gelezen dat eenzelfde adres voldoende moet zijn.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

Goedemorgen @zessen001 en welkom op de Community,

Goed  dat je via dit kanaal aan de bel trekt! Ik zoek graag voor je uit hoe het kan dat de gratis extra's bij jou zijn komen te vervallen. 
Om de extra's te kunnen gebruiken dien je een abonnement van Ziggo te hebben en van Vodafone / Hollands Nieuwe wat hiervoor in aanmerking komt. Daarnaast dienen beide abonnementen op hetzelfde adres te staan. 
Kun je via een PB laten weten wat het mobiele nummer is wat je bij Hollands Nieuwe hebt? En op welk adres staat dat nummer geregistreerd? Dan kan ik dit verder voor je uitzoeken. 

zessen001
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Met behulp van @Paul Ziggo heb ik het zenderpakket ontvangen.

Bedankt. Topic kan dicht.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

@zessen001 Hartelijk dank voor je terugkoppeling! Ik ben blij dat de zenders het inmiddels allemaal doen in de Ziggo Go app.
Als we verder nog iets voor je kunnen doen, weet je ons hier te vinden.

Groeten,

Paul

Uitgelicht topic