1
Vraag
2
Reacties
giwi.11727

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zenders zoek: LG RCT 699H

Hallo, Ik kan nadat over gegaan is op digitale ontvangst,geen zenders meer ontvangen op mijn:Digitale en analoge dvd-recorder/videospeler: LG-RCT 699H
De tv geeft allen nog maar streepjes als ik de zenders in wil stellen op de dvd/video speler.
Dat is erg jammer ,omdat ik graag programma,s op een dvd-rw of dvd-r schijf op wil nemen om te bewaren en om later nog eens te zien.
De speler heeft een scart en een hdmi ingang de tv alleen hdmi ingangen (LC).
Is er voor dit probleem misschien een oplossing?
met vriendelijke groeten; Wim Grimmelt
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Als aanvulling:

De LG is analoog. Dat de info later digitaal op de schijf of DVD word gezet doet daarbij niet ter zake. Ook is de HDMI aansluiting op de DVD recorder een uitgang. Gebruik deze dus nooit als ingang en probeer niet op die manier op te nemen. Dat gaat niet werken.

Andere info staat in het topic waarnaar Steefb verwijst. Wil je meer info laat het dan even weten . Het is allemaal wat omslachtig, doch goed te doen, zeker als je naast de DVD recorder een decoder gebruikt met opnamemogelijkheid zoals de genoemde Humax 5200c.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Als aanvulling:

De LG is analoog. Dat de info later digitaal op de schijf of DVD word gezet doet daarbij niet ter zake. Ook is de HDMI aansluiting op de DVD recorder een uitgang. Gebruik deze dus nooit als ingang en probeer niet op die manier op te nemen. Dat gaat niet werken.

Andere info staat in het topic waarnaar Steefb verwijst. Wil je meer info laat het dan even weten . Het is allemaal wat omslachtig, doch goed te doen, zeker als je naast de DVD recorder een decoder gebruikt met opnamemogelijkheid zoals de genoemde Humax 5200c.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic