Robocop

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wijkkast staat open in Prinsenbeek

Beste Ziggo,

Ik meldt eea maar op deze manier. Neem aan dat onderstaande wijkkast van Ziggo is. Deze wijkkast staat open (vandalisme ?) en er komt regenwater in. De kast staat in Prinsenbeek aan de Groenstraat (bij kruispunt Moleneind). Gaarne wijkkast weer laten afsluiten (en controleren op schade). Willen jullie eea intern Ziggo doorgeven aan de desbetreffende afdeling ?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hi @Robocop , welkom hier! 

Dat lijkt inderdaad een kastje te zijn die bij ons hoort. Goed dat je hierover aan de bel trekt, want hier moeten natuurlijk geen gekke dingen mee gebeuren! 

Ik zorg er graag voor dat er zo snel mogelijk iemand van ons langsgaat om dit te fiksen. 

Wat is de volledige postcode van de straat die hier het dichtst bij zit? Dan kan ik een order aanmaken!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hi @Robocop , welkom hier! 

Dat lijkt inderdaad een kastje te zijn die bij ons hoort. Goed dat je hierover aan de bel trekt, want hier moeten natuurlijk geen gekke dingen mee gebeuren! 

Ik zorg er graag voor dat er zo snel mogelijk iemand van ons langsgaat om dit te fiksen. 

Wat is de volledige postcode van de straat die hier het dichtst bij zit? Dan kan ik een order aanmaken!

Robocop
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Postcode 4841BC

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Super, bedankt @Robocop ! 

Ik ga de order aanmaken en dan wordt er iemand naartoe gestuurd 🙂 

Ik wens je een heel goed weekend toe!

Robocop
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt. En natuurlijk ook een prettig weekend.

Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes

Natuurlijk een foto als ie weer gemaakt is he

Uitgelicht topic