Lienne

Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Wifi op smart TV

Ik heb sinds gisteren mijn tv en WiFi laten installeren, alleen nu doet de WiFi het op mijn smart TV niet. Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lienne
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Bedankt allemaal ik heb mijn modum en tv over nieuw aan gezet en nu is het eindelijk gelukt bedankt voor de fijne tips super van jullie!

Bekijk in context

9 Reacties 9
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Lienne
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Heel erg vervelend dat het allemaal niet wil werken, maar wat voor een Smart TV heb je? Misschien kunnen we dan even voor je mee kijken in de gebruiksaanwijzing, want ik neem aan dat het daarin ook wel staat??

Heeft je TV geen normale UPT (internet) aansluiting? Dat werkt veel beter dan Wifi!!
Lienne
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Een samsung ik weet niet welke type maar in me vorige huis deed de WiFi het wel
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Heeft u bij de verhuizing een ander modem gekregen? Dan even het juiste netwerk zoeken en inloggen met het bijbehorend wachtwoord.
Lienne
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Dat heb ik al gedaan maar hij pakt de WiFi nog niet.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Lienne Bij een Samsung tv helpt dit vaak: Verwijder/verbreek/vergeet de oude internet instellingen in het menu van de tv. Zet de tv nu echt stroomloos voor 1 a 3 minuten. (stroomstekker er uit) Het standby lampje kan nagloeien. zet deze als nog uit via de ab. Nadat de stroom er weer op zit opnieuw verbinding proberen te maken.
Lienne
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
robbo dankjewel dit ga ik proberen
Lienne
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Helaas werkt dat ook niet
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Welk modem heeft u? Hebben de 2.4 en 5GHz netwerken dezelfde of een verschillenden naam?
Lienne
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Bedankt allemaal ik heb mijn modum en tv over nieuw aan gezet en nu is het eindelijk gelukt bedankt voor de fijne tips super van jullie!

Uitgelicht topic