Archie Bunker

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wederom dramatische service Ziggo

Nieuwe box gekregen vandaag. Geluid werkt niet. Das de twede keer in een paar maanden tijd dat installatie van nieuwe apparatuur niet werkt. Servicedesk weigert mijn  abbo terug te draaien, iets wat vorige keer wel kon al was het dat ik hier 4 keer voor moest bellen en na 6 dagen (!) er eindelijk iemand in staat bleek om het ode abbo weer te activeren. Nu weer een dag of 4 voordat ik nieuwe box krijg en dus geen TV. 

Ik wordt schijtziek van die dramatische service van jullie. Wannneer gaan jullie je klanten eens serieus behandelen?

14 Reacties 14
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

“Jullie” is hier niet helemaal aan de orde, want dit is een ‘klanten-helpen-klanten’ site, waar wel moderators langskomen in de topics. Dat kan even duren en ik hoop dat het sneller gaar als ik nu @Paul Ziggo er even voor je bij roep.

Succes!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Welke nieuwe box heb je gehad?

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Be rt wrote:

Welke nieuwe box heb je gehad?

 

Die heeft hij niet begrijp ik…? 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

 

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

@Be rt :

“Nu weer een dag of 4 voordat ik nieuwe box krijg en dus geen TV”. 

??

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Archie Bunker Welke box heb je gehad en verwacht je een nieuwe van?

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hoi @Archie Bunker!

Welkom hier op de Community. Ik kan mij voorstellen dat je alles behalve tevreden bent als je diensten niet goed werken en je je niet geholpen voelt. Goed dat je via deze weg aan de bel trekt zodat we je verder kunnen helpen! Helaas heb je je postcode en huisnummer (nog) niet toegevoegd aan je profiel dus ik kan je gegevens er niet bij pakken. We horen graag van je of je nog hulp nodig hebt! 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Waarom heeft u een nieuwe box gekregen?  Wel beeld en geen geluid staat ook in dit topic.

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Jan F. wrote:

Waarom heeft u een nieuwe box gekregen?  Wel beeld en geen geluid staat ook in dit topic.

 

Het blijft hier erg stil. Zou het opgelost zijn? 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Willem-A wrote:

 

Het blijft hier erg stil. Zou het opgelost zijn? 

Nee, @Willem-A  het geluid staat uit.

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Hahaha   

Wie weet @Jan F. 

Music19

Level 1
  • 392Posts
  • 8Oplossingen
  • 61Likes
Willem-A wrote:
Jan F. wrote:

Waarom heeft u een nieuwe box gekregen?  Wel beeld en geen geluid staat ook in dit topic.

 

Het blijft hier erg stil. Zou het opgelost zijn? 

Ik denk dat @Archie Bunker een dreun op zijn t.v. heeft gegeven. ?

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
Music19 wrote:

...Ik denk dat @Archie Bunker een dreun op zijn t.v. heeft gegeven.

Ik denk dat Archie gewoon zijn tv de deur uit mikte. Geen pardon, deur open en slingeren dat ding. En dan de volgende dag zijn vrouw Edith boos aankijken dat er geen tv meer is en Michael een uitbrander geven omdat zijn tv buiten voor de deur ligt. Nu ik er zo over nadenk , wel een hele foute serie !!!!!!

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Music19 wrote:
Willem-A wrote:
Jan F. wrote:

Waarom heeft u een nieuwe box gekregen?  Wel beeld en geen geluid staat ook in dit topic.

 

Het blijft hier erg stil. Zou het opgelost zijn? 

Ik denk dat @Archie Bunker een dreun op zijn t.v. heeft gegeven. ?

 

Dat werkte vroeger vaak wel. Beeld weg, klap erop, geluid weg, nog een hengst, rare kleuren, een ram op de zijkant, en verdomd, vaak werkte dat uitstekend (ook vaak maar voor even, maar dan voer je het ritueel gewoon nogmaals uit… 

Uitgelicht topic