Akoni

Level 1
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Voicemail, dit nummer is niet in gebruik - opgelost

Heb al jaren voicemail, sinds vandaag als ik mijn voicemail wil afluisteren, krijg ik de melding na toetsen 1233 “ dit nummer is niet in gebruik”
Ook als ik mezelf bel dezelfde melding.
Wat kan ik daar aan doen, helpdesk zegt : dit probleem is niet bij ons bekend.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
N.C.

Level 6
  • 89Posts
  • 2Oplossingen
  • 21Likes

Joepie! Bij mij doet de voicemail het weer.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Gunaciel

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gelukkig nog iemand met dit probleem. De helpdesk is nooit op de hoogte van actuele problemen en kunnen niet helpen. Heel vervelend altijd. Tevens doen medewerkers of ik zwakzinnig ben en ik kabels niet goed aansluit. Tevens word ik in de wacht gezet om het een en ander uit te zoeken, waarbij later de verbinding verbroken wordt. Uiteindelijk na 5-6 keer bellen iemand aan de telefoon waar communiceren mee mogelijk is en enige oplossing blijkt een monteur. Maar uit ervaring weet ik dat hij dit ook niet kan fixen als het niet aan mijn apparatuur ligt. Waarschijnlijk een ander technisch achterliggend probleem. En afwachten is waarschijnlijk enige optie. Ik struin bij problemen liever fora af dan bellen met de helpdesk. Helpdesk is gewoon een verkapte hardnekkige firewall waar je niet wijzer van wordt. Succes en ik wacht met je mee.

purbrommer

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij mij ook hetzelfde sinds donderdag . Woon in Westzaan .

Toch maar even laten zien dat het een breder probleem is . Succes allemaal bij een oplossing .

Akoni
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Contact gehad, Het ligt allemaal aan Ziggo en het is een grote storing.
Oplos tijd niet bekend, maar omdat het een grote storing is waarschijnlijk spoedig

LuBu

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja, bij mij ook hetzelfde probleem. Bel je het servicenummer, dan kom je door een keuzemenu uiteindelijk bij ‘vast bellen’ en daar hoor je dat Ziggo druk bezig is om de storing op te lossen. Het gekke is dat je bij het invullen van de Ziggo-storingschecker ziet staan: geen storing! Ook bij zoeken op internet vind je geen meldingen van dit probleem.

Heel vreemd!

N.C.

Level 6
  • 89Posts
  • 2Oplossingen
  • 21Likes

Hier bij mij in Eindhoven en in Leende bij mijn oude moeder hetzelfde probleem. Zodra je wordt doorgeschakeld naar voicemail ontvang je het bericht ‘dit nummer is niet in gebruik.’  Storing-checker Ziggo zegt inderdaad dat er niets aan de hand is. Dus wel!

Voicemail en Ziggo blijft een moeilijk huwelijk. Het is niet de eerste keer dat dit zich voordoet. Zie alle voicemail-ellende van een goede acht maanden geleden. Dat sleepte zich ook voort. Graag een snelle en adequate oplossing.

Mvg,

N.C.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

*** niet meer relevante info verwijderd ***

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @Akoni en welkom op de Community,

Wat ontzettend vervelend dat het net meer lukt om je voicemail af te luisteren! Er is op dit moment inderdaad sprake van storing op onze voicemailservice bij een deel van onze klanten. Dit wordt
zo spoedig mogelijk door ons opgelost d.m.v. een codefix. 

Naast de algemene storing, zou er bij jou mogelijk een andere oorzaak kunnen zijn. Ik raad je aan om de voicemail eens uit te zetten en na een half uur weer aan te zetten. 
Op deze pagina lees je hoe je dit doet. Test daarna of je de voicemail kunt afluisteren via 1233. 

IGGO

Level 1
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

AMSTERDAM (De Pijp) - Sinds een week werkt niet alleen maar voicemail niet, ik kan ook niet gebeld worden. Beller krijgt mededeling dat het nummer niet in gebruik is. Maak gebruik van een vaste lijn. Heb alle tips toegepast die Ziggo opgeeft om het probleem op te lossen maar het lost niets op.

N.C.

Level 6
  • 89Posts
  • 2Oplossingen
  • 21Likes

Voor de zekerheid advies opgevolgd van Paul Ziggo (wat een toepasselijke achternaam ) door voicemail uit te schakelen en na een half uur… nou vooruit 40 minuten, weer in te schakelen. Maar zoals verwacht biedt het helaas geen soelaas. Ik ken inmiddels het klappen van de zweep wat betreft ziggo-voicemail-malaise. Er is ben ik bang inderdaad weer een grote voicemailstoring. Ik hoop op een spoedige oplossing. Ondanks deze snelle wereld met zijn sociale media zijn er mensen die rekenen op jullie voicemailservice. Ik noem bijvoorbeeld het ontvangen van ziekenhuisafspraken, uitslag van onderzoeken en meer van deze belangrijke zaken.

Dus doe je best Ziggo!

N.C.

Level 6
  • 89Posts
  • 2Oplossingen
  • 21Likes

Joepie! Bij mij doet de voicemail het weer.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
N.C. wrote:

Joepie! Bij mij doet de voicemail het weer.

Yes!!!!

Bij de rest van de melders hier ook? 🙂 

Akoni
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Aan allen!
Sinds woensdag avond werkt mijn voicemail weer!  🙂

Uitgelicht topic