JanBoelji

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verkeerd abonnement

Goedendag,

 

In juni dit jaar zijn we teruggekomen uit het buitenland en hebben het abonnement overgenomen van de vorige huurder. We betalen 65,95 voor een pakket, met 50 Mb download, wat niet bestaat voor die prijs.

Sterker, gisteren jullie enquête ingevuld die vertelde dat ik beter een pakket met 250MB download kon nemen voor 63,95. Zelfs dat pakket bestaat niet.

Lijkt op handjeklap. Referentienummer van de “overname”brief is TMPLT055.

Witte kastje voor internet is ook zwak, na 4 meter is het signaal zo goed als weg.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
JanBoelji wrote:

Nee, nooit gehad. Alleen sumiere facturen zoals bovenstaand.

Hey @JanBoelji . Als je naar beneden scrollt heb je ook gewoon een 2e pagina te zien met meer informatie. Al geprobeerd? 🙂 

In je abonnement zit inderdaad volop bellen. Dat is het abonnement dat overgenomen is. Je kunt dit natuurlijk opzeggen als je wilt. Geef maar een gil in dat geval ^^. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Wat heb je nu precies in je abonnement zitten? Het kan best zijn dat er wat extra’s in je abonnement zit waardoor de prijs ook hoger is.

Wat betreft die 63,95, dat is de prijs van Internet Complete en TV Start zonder bellen.
Kijk maar op deze pagina.

JanBoelji
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb geen idee wat extra is omdat we het abonnement overgenomen hebben en ik alleen een bevestiging heb ontvangen. Wat ik wel weet dat ik absoluut niet dat pakket heb of wat er op lijkt. Dat abonnement van 63 euro is een superdeluxe pakket vergeleken met wat ik nu heb. Slechte service, hele slechte service. Nog 6 maanden en dan snel een andere provider kiezen.

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Nogmaals, wat voor een abonnement heb je nu? Kun je wellicht een screenshot laten zien van je factuur? Ik neem aan dat je, voordat je het abonnement over hebt genomen, wel eerst hebt bekeken welk abonnement je precies overneemt? Je kunt dat abonnement sowieso wijzigen, je zit nergens aan vast.

Het pakket van 63.95 is gewoon het basis tv pakket met het middelste internet pakket, dus de snelheid van 250 mbit. 

JanBoelji
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan me herinneren dat, bij telefonisch contact bij het overzetten, er geen kleiner pakket gekozen kon worden, alleen groter en dus duurder. We kijken nauwelijks tv en internet is 50 Mb meer dan genoeg. Wat die extra dingen zijn, geen idee. We hebben nooit een specificatie van ons pakket gehad, ook niet na verzoek hierom via email.

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Vreemd. Heeft je factuur geen tweede pagina met een omschrijving van je abo? Zoals bv:

 

JanBoelji
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee, nooit gehad. Alleen sumiere facturen zoals bovenstaand.

DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes

@JanBoelji

Gezien de bedragen betreft het hier
digitale TV + internet 50Mbps/5Mbs + telefonie ad € 1,-- /mnd ==> € 54,00

De extra € 11,95 is dan voor onbeperkt bellen (Nederland). Officieel heet dit “Volop Bellen”.

Als u geen gebruikt maakt van de telefoonaansluiting kan je om te beginnen het onbeperkt bellen opzeggen. Of het zinnig is voor die ene Euro het hele contract open te breken moet je maar even navragen.

 

N.B.: Zoals hierboven als is opgemerkt, bestaat zo'n factuur uit twee pagina's.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
JanBoelji wrote:

Nee, nooit gehad. Alleen sumiere facturen zoals bovenstaand.

Hey @JanBoelji . Als je naar beneden scrollt heb je ook gewoon een 2e pagina te zien met meer informatie. Al geprobeerd? 🙂 

In je abonnement zit inderdaad volop bellen. Dat is het abonnement dat overgenomen is. Je kunt dit natuurlijk opzeggen als je wilt. Geef maar een gil in dat geval ^^. 

Uitgelicht topic