gucky5

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitzendingen gaan vanzelf terug in de tijd

al een paar keer meegemaakt dat we naar een programma zitten te kijken en dat ineens het beeld verspringt, als je dan op OK drukt, zie je dat het programma uit zich zelf een sprong terug gemaakt blijkt te hebben. soms een paar minuten, soms een uur, of zelfs terug naar het begin. Soort van automatische replay of timeshifting, alleen dan ongewenst. Wat kan hier het probleem zijn?
7 Reacties 7
gucky5
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Deze topic hoort bij de categorie Ziggo Next
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Hoi gucky5 , ten eerste van harte welkom hier op de Community!

Niet alleen is het heel erg gek dat een programma een sprong terug in de tijd maakt, maar het is bovenal erg irritant. Op die manier is een programma niet lekker te volgen en ik kan mij dan ook voorstellen dat je dolgraag een oplossing hiervoor wilt. Ik denk graag met je mee en ga met je opzoek naar de oplossing!

Ter verduidelijking; gebeurt dit tijdens het Live TV kijken naar een programma? Of als je via Replay TV kijkt naar een programma? Als ik dit weet, kan ik dit verder met je onderzoeken 🙂
gucky5
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is gebeurt tijdens Live TV kijken en ook gebeurt het als hij op pauze heeft gestaan. Van de week halverwege een programma tijdens reclame even zappen en weer terug, begon het ineens opnieuw, drukte even op OK, stond er ineens -1:12:00. Andersom is het ook al een paar keer gebeurt dat er gepauzeerd is en dat ie ineens naar Live TV springt.
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Bedankt voor je snelle reactie gucky5 ! Ik moet eerlijk bekennen dat ik van dit probleem nog nooit eerder heb gehoord. Ik zou dan ook graag wat willen uitproberen om te kijken wat het effect is. Volg dit stappenplan om de Mediabox Next opnieuw in te stellen. Ik ben heel erg benieuwd of het probleem daarmee opgelost is 🙂
gucky5
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook jij bedankt voor de snelle reactie Marije Ziggo . Maar heb nu de Mediabox Next teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Moet nu natuurlijk wel afwachten of het weer gebeurt,kan het niet afdwingen. Maar laat het je uiteraard nog wel weten. De Mediabox is trouwens wel verbonden met de connectbox via wifi, zou dat er misschien mee te maken kunnen hebben?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey gucky5 . Is het de afgelopen tijd goed gegaan? 🙂
gucky5
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo Lycke Ziggo , is tot nu toe wel minder vaak voorgekomen, wil het binnenkort nog even aankijken door de Next met een kabel te verbinden i.p.v. via wifi.

Uitgelicht topic