MCH

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tweede TV digitaal minder zenders

Via een splitter de tweede gratis geleverde mediabox aangesloten op mijn slaapkamer TV. 

Ik daar nu ook digitaal, maar ik heb minder zenders. 

Daar betaal ik toch ook voor? Wat nu? 

 

7 Reacties 7
Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, binnen 1-3 dagen langskomen in ieder topic.

Zij hebben Ziggo achter hun naam staan.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 

Op de pagina iets naar beneden scrollen.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

kun je eens een foto maken van die mediabox ik denk dat het de Humax iRHD 5500C is en die kan alleen de Free-To-Air (onversleuteld) zenders ontvangen

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
anoniemforum wrote:

kun je eens een foto maken van die mediabox ik denk dat het de Humax iRHD 5500C is en die kan alleen de Free-To-Air (onversleuteld) zenders ontvangen

 

Die is het vast, want deze is gratis geleverd. @MCH je had eerder waarschijnlijk alleen een analoog signaal boven, dus ook minder zenders dan beneden, als je daar al een mediabox had, of bv. een Tv met CI module. En dat is dus nog zo als je nu de gratis digitale decoder hebt gehad. Daar betaal je niet voor, en dus kun je wat dat betreft ook niets meer eisen dan dot. Alleen met een andere mediabox, en doorgaans meer kosten, kun je dezelfde zenders ontvangen als elders. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Wat voor type Media Box gebruikt u.

Dan werken de tips van @Willem-A  en @anoniemforum  het beste en anders,


Mocht het een andere Media Box zijn ga dan naar Inloggen mijn Ziggo

Ga dan naar Producten en kies tabblad Televisie.

 

Daar staan de actieve Media Boxen en haal dan zenders opnieuw op van uw 2e Media Box.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @MCH,

Het is - ondanks de gegeven tips- al een tijdje stil in dit topic.
Heb je wat aan de gegeven antwoorden?
En kun je anders aangeven wat voor box je ontvangen hebt?

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Erik P Ziggo wrote:

Goedemiddag @MCH,

Het is - ondanks de gegeven tips- al een tijdje stil in dit topic.
Heb je wat aan de gegeven antwoorden?
En kun je anders aangeven wat voor box je ontvangen hebt?

 

Dat is helaas vaak het geval in veel topics. Nog even reageren is dan teveel gevraagd denk ik. Erg jammer, want ik wil altijd wel weten hoe het precies is afgelopen, of hoe iets nou uiteindelijk is opgelost. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19163Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

@MCH We zijn allemaal wel erg  benieuwd of het allemaal gelukt is met de adviezen die door de hier aanwezige experts gegeven zijn. 
Als je nog hulp nodig hebt, helpen wij je hier namelijk graag verder.

Groeten,

Paul

Uitgelicht topic