Hoogie69

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

terugkijken horizonbox

we willen terugkijken op de horizon box maar geeft aan dat het niet kan. Heb stekker en box al aan en uit gezet maar helpt niet

12 Reacties 12
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Is dit bij alle zenders en programma's ?

Hoe lang heb je de box al ?

Hoogie69
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Al een jaar of 5/6 geloof ik!

Hoogie69
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja bij alle zenders ieder geval de eerste 10

 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Hoogie69
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja bedankt nu doet hij helemaal niks meer!!!!!!!! 

Rob & Caroline

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sinds enkele dagen is het niet meer mogelijk om programma’s met de Horizon box terug te kijken. Ziggo gebeld en alle stappen doorlopen, geen resultaat. Is dit mogelijk het resultaat van de laatste update? Onze box is enkele jaren oud.

 

Hoogie69
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ook contact gehad met ziggo , donderdag komt er AL !!!!! een monteur 4 dagen later zeg maar! Ik wacht het even af als het aan bedrading ligt moeten we 50€ betalen( gelukkig hebben ze die zelf gelegd) maar goed wordt het niet opgelost gaan we maar naar de KPN !

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Rob & Caroline Mogelijk kunnen we de box al eerder verbinding laten krijgen met Ziggo.

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

Heeft de Mediabox XL met een netwerkkabel of wifi verbinding met het modem?

Heb je de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in een thuisnetwerk met je afstandsbediening?

Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met deze wijze van aansluiten en instellen van de Mediabox XL.

Hoogie69
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hij heeft altijd in deze opstelling gestaan!! zelfde kabels zelfde aansluiting.alleen losgekoppeld andere kast geplaatst en zo weer geplaatst dus aan kabels/splitters/binnekomen ligt het niet het is allemaal aangelegd door ziggo monteur 1,5 jaar geleden. wil best foto’s sturen maar eet niet of het nut heeft

 

Hoogie69
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

monteur komt morgen ik wacht het af……...

Rob & Caroline

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sinds gisteren doet alles het weer, verbazingwekkend. Ziggo zegt op voorhand dat het aan je bekabeling ligt maar kennelijk zat er een “bug” in het systeem.

 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Mijn excuses voor de erg late reactie hier!

@Hoogie69, ik zie dat de monteur bij je is geweest en dat er een nieuwe box is geplaatst. Hoe gaat het nu?

@Rob & Caroline fijn dat het opgelost is en bedankt voor je update

 

Uitgelicht topic