Vraag

terugkijken horizonbox

  • 18 oktober 2020
  • 11 reacties
  • 149 keer bekeken

we willen terugkijken op de horizon box maar geeft aan dat het niet kan. Heb stekker en box al aan en uit gezet maar helpt niet


11 Reacties

Reputatie 7
Badge +27

Is dit bij alle zenders en programma's ?

Hoe lang heb je de box al ?

Al een jaar of 5/6 geloof ik!

Ja bij alle zenders ieder geval de eerste 10

 

Reputatie 7
Badge +27

Deze reset al eens geprobeerd?

https://www.ziggo.nl/klantenservice/installeren/televisie/opnieuw-installeren/hoe-kijk-je#/ik-wil-kijken-met-een-mediabox/mediabox-xl/mediabox-is-al-aangesloten/standaard-mediabox-xl-afstandsbediening/oud-uiterlijk/

Ja bedankt nu doet hij helemaal niks meer!!!!!!!! 

Sinds enkele dagen is het niet meer mogelijk om programma’s met de Horizon box terug te kijken. Ziggo gebeld en alle stappen doorlopen, geen resultaat. Is dit mogelijk het resultaat van de laatste update? Onze box is enkele jaren oud.

 

Ik ook contact gehad met ziggo , donderdag komt er AL !!!!! een monteur 4 dagen later zeg maar! Ik wacht het even af als het aan bedrading ligt moeten we 50€ betalen( gelukkig hebben ze die zelf gelegd) maar goed wordt het niet opgelost gaan we maar naar de KPN !

@Rob & Caroline Mogelijk kunnen we de box al eerder verbinding laten krijgen met Ziggo.

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

Heeft de Mediabox XL met een netwerkkabel of wifi verbinding met het modem?

Heb je de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in een thuisnetwerk met je afstandsbediening?

Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met deze wijze van aansluiten en instellen van de Mediabox XL.

hij heeft altijd in deze opstelling gestaan!! zelfde kabels zelfde aansluiting.alleen losgekoppeld andere kast geplaatst en zo weer geplaatst dus aan kabels/splitters/binnekomen ligt het niet het is allemaal aangelegd door ziggo monteur 1,5 jaar geleden. wil best foto’s sturen maar eet niet of het nut heeft

 

monteur komt morgen ik wacht het af……...

Sinds gisteren doet alles het weer, verbazingwekkend. Ziggo zegt op voorhand dat het aan je bekabeling ligt maar kennelijk zat er een “bug” in het systeem.

 

Reageer