1
Vraag
2
Reageer en help mee
JGJC

Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Router en lampen

Hallo Serkan, hier nog even met  *** gefilterd door moderator***

Even een vraag apart van de zijlijn, Wij hebben in het verleden al enkele keren contact met elkaar gehad d.m.v. deze Community en zelfs telefonisch over onze problematiek van destijds. Zijn er de zaken voor benadering van KLANTEN aangescherpt waardoor ik bij andere collega's terecht kom die ik niet ken en weer een discussie krijg omdat zij mijn en onze problemen niet kennen en niet meer direct op jou kan inloggen en wat toen wel kon? Als ik naar fabrieksinstellingen terugga wat jij vanmorgen aan mij voorstelt om de instellingen aan te passen, dan stelt de router in de MK van Ziggo ook de verkeerde instelling weer terug in, juist deze instelling die jij toen hebt aangepast op afstand in de router van IPv6 naar IPv4 waardoor ik weer bij mijn Website kon, http://members.home.nl/van.asperen-braat/ . Deze instellingen zullen dan ook weer anders staan en zal mijn website het weer niet meer doen. Ik hoor van jou wel per omgaande hoe jij hier instaat. Ik ben inmiddels door de service van destijds ook mede daardoor overgegaan in een totaal abonnement Ziggo/Vodafone i.p.v. onze telefoons bij KPN. Groetjes van Tonny en Jan (JGJC)

9 Reacties 9
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo @JGJC ,

Dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic.

U kan uw log aanpassen ( b.v. om uw volledige naam te verwijderen ), door ( binnen 1 uur na het aanmaken ) op de 3 puntjes ( … ) rechtsonder te klikken en daarna "Bewerk" te kiezen.

 

JGJC wrote:

... Zijn er de zaken voor benadering van KLANTEN aangescherpt waardoor ik bij andere collega's terecht kom die ik niet ken...

...Ik hoor van jou wel per omgaande...


Natuurlijk zijn er problemen/storingen/incidenten die spoed eisen, maar er zijn ook genoeg die soms even moeten wacht. Echter, voor bijna iedereen is hun eigen storing het belangrijkste en dié moet met spoed worden opgelost.

Als iedereen de Ziggo moderators direct kan mailen, dan worden ze letterlijk bedolven onder de mail en verdwijnen ook de juist belangrijke ( werkelijk spoed eisende ) mails, in de grote berg.


Het kan natuurlijk wel even duren voor dat een Ziggo mod hier langs komt. Maar u kan ook m.b.v. de onderstaande informatie contact opnemen met Ziggo:
Chat 24/7. I.v.m. eventuele drukte of minimale bezetting, kan het soms even duren voordat de chat start, u ziet vanzelf het chat venster rechtsonder verschijnen.
– Tst 1200, servicelijn van 08.00 – 20.00, gratis via je Ziggo telefoonaansluiting.
– 0900-1884, normaal tarief.


Ik kan echter zonder problemen bij uw website. Het verbaast me trouwens dat dit nog werkt, want Ziggo heeft een tijd geleden ( begin vorig jaar ? ) al aangegeven dat Ziggo web-space zal worden afgebouwd/verwijderd en de ( paar ? ) gebruikers hun data moeten veiligstellen.
Dus uw data/scripts op uw web-space zo snel mogelijk backuppen/kopiëren, voordat Ziggo de web-space uitzet. Het zou mij niets verbazen, dat Ziggo van uw web-space data geen backup heeft, dus als Ziggo dit uitzet, is er grote kans dat bij Ziggo alles m.b.t. web-space dan weg is.
 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Hallo @JGJC en welkom terug! Ik ben Serkan niet, maar ik veronderstel dat ik of een andere moderator jou ook kan helpen! Om te beginnen heb ik jullie namen en woonplaats uit het bericht verwijderd in verband met de privacywetgeving.

Terugkomend op je vraag/probleemstelling. Webspace is - zoals @Pasi opmerkt - per 1 april 2020 gestopt. Om die reden kun je de pagina niet meer aanpassen.  Jouw website is vanuit mijn verbinding merkwaardig genoeg nog wel benaderbaar. Ook @Pasi kan jouw website bereiken. Lukt het op geen enkel apparaat? Op geen enkele wifi, bekabelde of 4G verbinding op 1 of meerdere browsers? Het modem terugzetten naar de fabrieksinstellingen heeft overigens geen invloed op het terugzetten van of naar ipv6. Dat kun je - mits je die behoefte hebt - gerust uitvoeren. 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

even wachten op een moderator

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
JGJC
Topicstarter
Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

JGJC, Hallo mijn beste, de vraag over de lampen vergeet dat maar. Ik begrijp nog steeds niet hoe het moet, dus heb ik de lampen eruit gedraaid en doe deze nu aan en uit op de ouderwetse manier, ik ben tenslotte maar 77 jaar. Wat betreft de instelling in mijn connectbox de verandering van iPv4 naar iPv6 wil ik graag weten of dat verstandig is om te doen nu en hoe ik dat op mijn manier en kunne kan veranderen. De vorige keer in omgedraaide volgorde heeft dat SERKAN jullie collega op afstand gedaan. Ik had toen met hem een fijn en plezierig contact. Hij stond mij ook telefonisch bij en heeft mijn probleem van destijds op een fijne manier opgelost. Bedankt ik hoor verder van u, hoe ik moet handelen. Hartelijke groeten JGJC.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ipv6 is voor normaal internet gebruik nog niet nodig. De toekomst is een ander verhaal.

Natuurlijk gaat het internet langzaam de ipv6 kant op maar de kans dat je ipv6 de eerste 5 jaar echt moet gebruiken lijkt me zeer klein.

JGJC
Topicstarter
Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

JGJC, Ik vind het een goed antwoord en we gaan verder met ademhalen. Groetjes JGJC.

wessel1512

Level 1
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

JGJG ik weet niet of dat je er iet aan hebt maar er is een copy van je site uit 2003 

 

https://web.archive.org/web/20031217145044/http://members.home.nl/van.asperen-braat/

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @JGJC,

Zo te lezen ben je al van het juiste antwoord voorzien door de hier aanwezige experts. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen
laat het dat gerust onder dit topic weten. 

Nog een prettige dag gewenst! 

Groeten,

Paul

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic