Hallo Serkan, hier nog even met *** gefilterd door moderator***
Even een vraag apart van de zijlijn, Wij hebben in het verleden al enkele keren contact met elkaar gehad d.m.v. deze Community en zelfs telefonisch over onze problematiek van destijds. Zijn er de zaken voor benadering van KLANTEN aangescherpt waardoor ik bij andere collega's terecht kom die ik niet ken en weer een discussie krijg omdat zij mijn en onze problemen niet kennen en niet meer direct op jou kan inloggen en wat toen wel kon? Als ik naar fabrieksinstellingen terugga wat jij vanmorgen aan mij voorstelt om de instellingen aan te passen, dan stelt de router in de MK van Ziggo ook de verkeerde instelling weer terug in, juist deze instelling die jij toen hebt aangepast op afstand in de router van IPv6 naar IPv4 waardoor ik weer bij mijn Website kon, http://members.home.nl/van.asperen-braat/ . Deze instellingen zullen dan ook weer anders staan en zal mijn website het weer niet meer doen. Ik hoor van jou wel per omgaande hoe jij hier instaat. Ik ben inmiddels door de service van destijds ook mede daardoor overgegaan in een totaal abonnement Ziggo/Vodafone i.p.v. onze telefoons bij KPN. Groetjes van Tonny en Jan (JGJC)