plumber

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Replay TV werkt niet

We kunnen geen uitzending gemist kijken terwijl dat eerst wel kon
er staat nergens een icoontje
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @plumber. Welkom op de Ziggo Community. top dat je ons gevonden hebt om je vraag te stellen.
Ik lees dat je ondertussen ook via de chat contact met ons gehad hebt en het probleem verholpen is. Super! Mocht er nog eens iets zijn, dan weet je ons te vinden.

Bekijk in context

7 Reacties 7
twigger

Level 1
  • 2288Posts
  • 18Oplossingen
  • 765Likes
Werkt Ondemand wel? Haal de stroom er eens 1 minuut af, daarna als die weer in standby is 1 minuut de box aanzetten daarna weer in standby dan gaat die na ca 15 min de tvgids updaten(Knightrider blokjes), Misschien dat het re-play probleem dan opgelost is.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Uitzending gemist, voor de Mediabox XL, heeft dit Replay TV en dit kan je zien door op je afstandsbediening op TV Gids te drukken. Meer info: https://www.ziggo.nl/televisie/replay/ (onderaan de pagina)
twigger

Level 1
  • 2288Posts
  • 18Oplossingen
  • 765Likes
@plumber
Bedoel je Replay tv of uitzending gemist want je topic titel is 'Replay' en je vraag gaat over 'Uitzending gemist' ik ga ik er van uit dat het over Replay tv gaat omdat je het over het icoontje hebt.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
twigger wrote:
@plumber
Bedoel je Replay tv of uitzending gemist want je topic titel is 'Replay' en je vraag gaat over 'Uitzending gemist' ik ga ik er van uit dat het over Replay tv gaat omdat je het over het icoontje hebt.
Het gaat om Replay TV omdat de TS zelf aangeeft een Mediabox XL te hebben 🙂
twigger

Level 1
  • 2288Posts
  • 18Oplossingen
  • 765Likes
Daar ging ik zelf ook al van uit dat het om replay ging zoals ik in mijn bericht zei, maar voor alle zekerheid wilde ik het toch even vragen omdat hij het ook over 'uitzending gemist' heeft en dat zit ook op de MBXL, alleen is er geen replay tv voor uitzending gemist natuurlijk, alhoewel het wel een soort replay is.
Overigens zegt hij nergens dat hij een MBXL heeft, hij heeft het alleen over een icoontje. :wink:
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Kun je hier je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Matig, Goed of Uitmuntend is.

Heb je de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in een thuisnetwerk met je afstandsbediening?
En/of de Mediabox XL met een UTP kabel aangesloten aan je modem?
Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met deze wijze van aansluiten en instellen van de Mediabox XL.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @plumber. Welkom op de Ziggo Community. top dat je ons gevonden hebt om je vraag te stellen.
Ik lees dat je ondertussen ook via de chat contact met ons gehad hebt en het probleem verholpen is. Super! Mocht er nog eens iets zijn, dan weet je ons te vinden.

Uitgelicht topic