Roy Koeman

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rekening + Aansluiting

Afgelopen maand heb ik mijn rekeningnummer gewijzigd, ondanks deze wijziging is er reeds op het voorgaande rekeningnummer afgeschreven. Gaat dit de volgende keer wel goed?


6 Reacties 6
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Als u ervoor zorgt dat in uw profiel uw postcode en huisnummer staat vermeld, kan een moderator (komen op werkdagen langs de topics) uw vragen vast beantwoorden.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Roy Koeman . Op welke manier heb je je rekeningnummer aangepast? En kan je me de laatste 3 cijfers geven van het nummer dat het nu zou moeten zijn? Dan kan ik hier controleren of alles goed staat 🙂
Roy Koeman
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
527
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Ik zie 2 klantnummers op je adres. 1 van deze klantnummers heeft inderdaad 527 op het eind van het rekeningnummer.
Klopt het, dat je 2 klantnummers hebt?
Roy Koeman
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nee, wel Vodafone?

kun je een status update geven van het trekken van de nieuwe kabel? Op dit moment ontvang ik namelijk nog geen signaa
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
De aanvraag ligt bij Connect-Z. Voor updates moet je bij hun zijn. Ik stuur je even een privébericht 🙂

Uitgelicht topic