AnitaN

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Reclame doorspoelen?

Sinds vandaag kan ik bij het terugkijken van een opgenomen programm op Net 5 de reclame  niet meer doorspoelen.

in beeld komt te staan “ dit is niet toegestaan vanwege de rechten van dit programma”. 

Maarr… het kan bij geen éen programma meer van Net 5. 

Dat het bij replay niet kan snap ik, maar bij opnemen en terug kijken moeten de reclames gewoon doorspoelbaar zijn.

Wij hebben overigens een mediabox xl.

hebben meer mensen hier last van? 

En zo ja….Ziggo graag zsm terug naar het oude ( dus bij programma terug kijken wel de reclame kunnen doorspoelen.)

10 Reacties 10
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes

Hoi @AnitaN, welkom hier!

Dat is gek! Met een opname zou doorspoelen altijd mogelijk moeten zijn. Weet je zeker dat je je programma's via je opnames bekijkt en niet per ongeluk via Ziggo Replay?

AnitaN
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Michael,

Ja dat weet ik zeker, 100%.

Ook bij de opname van vanmiddag, die we savonds bekijken geeft hij dezelfde melding: 

dit is niet  toegestaan vanwege de rechten van dit programma., het gaat oa om house rules australië op Net 5 .
Wij  doen expres opnemen ipv replay omdat dan de reclame niet doorgespoeld kan worden.

 

vr gr

 

Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes

Oke @AnitaN, duidelijk! Ik ga het hier proberen te reproduceren. Heb je dit ook bij andere zenders of enkel bij Net 5?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Klopt, ik hoor ook meer mensen in mijn omgeving hier over dat reclame’s niet meer doorgespoeld kunnen worden op de Media Box XL. Volgens mij is dit een bug of probleem dat bekend is maar nog verholpen moet worden.

 

@Michael Ziggo  beste even aan Anne B vragen, want er was wel iets met doorspoelen hiervan. 

Bindit

Level 4
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Zover ik weet kan je bij RTL en SBS niet doorspoelen, ze willen niet dat je de reclame mist

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

@Bindit  Het gaat om de opgenomen programma’s terugkijken en niet de Replay want daar gaat het nog niet in zoals je aangeeft.

Bindit

Level 4
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

@Dave-  Dank je. Ik heb even in mijn bewaarde opname gekeken, het verschilt per programma, en krijg je de melding

“*Sorry, dit is niet toegestaan vanwege de rechten van dit programma” .

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Dat klopt @Bindit  hier ook het geval 

AnitaN
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Michael Ziggo wrote:

Oke@AnitaN, duidelijk! Ik ga het hier proberen te reproduceren. Heb je dit ook bij andere zenders of enkel bij Net 5?


Michael, het verschilt per programma. 
Alvast bedankt!

Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes

Zou me overigens niets verwonderen als dit helemaal ingevoerd wordt. Bij online.nl kun je bv al een tijdje niet meer doorspoelen, ook niet bij opgenomen programma's.

Uitgelicht topic