Goedemorgen,
dank voor de reactie voorlopig kunnen wij weer redelijk tv kijken via de app.
De Connectbox is van Artis , Compaq zegt mij niets.
Onze apperatuur is twee iPad Pro van 2018 en een iMac van 2012 en twee Hp Chromebooks.
Bij de DHCP instellingen staat dat er hier de IPv4 adressen worden toegewezen
Wat full-dual-stack is zegt mij niets en waar is dat te controleren of te zien ?
Gisteravond de 5 GHz uitgeschakeld ,resultaat op ipad 1 slecht ontvangst met de ziggo GO app en op het overzicht bleef meer dan 70% beeldjes zwart en bij het kijken veel bufferen.
Op ipad 2 was alles nog minder binnen ongeveer een half uur geen verbinding met internet.
Na een uur van alles geprobeerd te hebben zonder enig resultaat besloten om te wijzigen.
De 2,4 GHz uitgeschakeld en de 5GHz ingeschakeld daarna beide ipad de verbindingen laten herstellen en op ipad 1 was alles perfect zowel de GO app als gebruik van internet.
Op Ipad 2 werkt ook de GO app goed en ook het overzicht op beide is bijna gelijk volledig gevuld. Alleen een spel welke via internet moet worden gespeeld heeft nog regelmatig verbinding verliest en meld dat het offline is.
De verbinding in de slaapkamer is erg zwak,en tv kijken bufferd veel,
Het spel spelen wordt ook regelmatig onderbroken, dit speelt ook in de woonkamer.
Vanmorgen
Is het kijken via de GO app goed , spel regelmatig offline.
Telefoon heeft geen wifi verbinding werkt op 2,4 GHz
is deze info voldoende en weet iemand een oplossing?
gr.henk.