Rene Vollendorp

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probeem android-spotify-denon

Sinds een tijdje heb ik problemen met het streamen van mijn muziek via Spotify naar mijn Denon receiver (AVR-X4000). Deze lijken specifiek voor mijn Android (versie 9) mobiel en niet voor mijn Apple.Ik gebruik een bekabelde verbinding tussen mijn Denon en mijn standaard technicolor modem van Ziggo (ik hoorde net van de klantenservice dat ie iets verouderd was, maar dat dat geen probleem moet zijn.) ik gebruik de laatste updates van de apparaten. Spotify gebeld, die verwijzen naar de receiver. Denon gebeld, die verwijzen naar het netwerk.De volgens hen goed nieuwe adressen ingesteld als DNS server ingesteld (ik ben een leek verder) 8.8.8.8 en 8.8.4.4. volgens een erg vriendelijk meneer van ziggo zijn dat adressen van Google.Maar niets schijnt te werken. Help!!!!!

4 Reacties 4
Rene Vollendorp
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nog 1 toevoeging: het probleem is dat het afspelen van enkele (dus niet alle) albums na 1 nummer stopt. (ook handig om dan te vertellen wat het probleem is… ;-)..)

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @Rene Vollendorp

Welkom op de Community! Het is eigenlijk steeds een verrassing of er nog een nieuw nummer te beluisteren is begrijp ik. Als jij hebt gekozen hebt om lekker naar een album te luisteren wil je natuurlijk geen onderbrekingen. Je hebt al wat onderzoek verricht lees ik, jammer dat er nog geen oplossing is. 

Ik begrijp dat je dit alleen ervaart vanaf je Android mobiel? Hoe gaat het met de wifi verbinding in het algemeen op dit toestel? 

Haander

Level 9
  • 344Posts
  • 7Oplossingen
  • 96Likes

Spotify opnieuw installeren

 

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Rene Vollendorp . Is het gelukt en kan je weer lekker doorluisteren? 🙂 

Uitgelicht topic