Noet

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoe kan ik Safe Online installeren op mijn Apple iPad? Popup blokkeert de installatie

Ik wil het veilig online pakket installeren maar dit wil niet opstarten omdat de pop up dit blokkeert.
De pop up is uitgeschakeld maar het pakket installeert zich niet.
Wie heeft tips voor mij.
Heb een IPad met software versie 12.4.1
9 Reacties 9
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Noet
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Bedoel je Ziggo Safe Online?
Heb je deze app geïnstalleerd?
https://apps.apple.com/nl/app/ziggo-safe-online/id1195557906

Want de Ziggo Safe Online is namelijk niet zonder app te gebruiken op je iPad.
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes
Hi Noet. Leuk dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community, hartelijk welkom!

Top dat je Ziggo Safe Online wilt gebruiken op jouw iPad. Veiligheid gaat voor alles 😉 Is het met de tip van EnergieBoy gelukt om Safe Online te installeren? Zo niet, laat dan weten waar je precies vastloopt. Ik ben dan ook benieuwd of je Safe Online wel kunt installeren als je kiest voor ''Installeren op een ander apparaat'' en je vervolgens een downloadlink krijgt toegestuurd per sms of e-mail. We zien je reactie en bevindingen graag tegemoet, zodat we weten dat het is gelukt of dat we je vanaf dat punt verder kunnen helpen. :blush:
Noet
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Na vele keren proberen is het vandaag gelukt om de app te installeren, dank voor je tip EnegieBoy.
Cecilia, Ziggo Save Online activeren lukt nog nog steeds niet via de site van Ziggo
Heb ook geen mail ontvangen
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Bedankt voor de terugkoppeling.
Misschien kan Cecilia Ziggo nog even voor je kijken waarom het niet lukt om via de site te activeren. Daar heb ik jammer genoeg geen inzicht in. Succes!
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Ik zat bij toeval op de Safe Online Pagina, omdat ik op me Ipad Air2 hem nog niet had staan, misschien helpt dit Safe Online Licentie vrijgeven om verder te installeren.
Geert01

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, ik heb net een iPhone 11 met iOS13 maar kan safe online niet installeren. De app staat er wel op, ik wordt daarna omgeleid naar de website waar ik moet inloggen, klik daarna op safe online instellen onder de non stop gratis extra’s, hierna klik ik op beveiliging instellen verschijnt de pop-up safe online instellen en zie ik het scherm soort van flitsen en gebeurt er verder niets. Inmiddels ook via Chrome geprobeerd maar opent dan een leeg venster met ziggo.nl in de adresbalk.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Geert01
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Je hebt geprobeerd om de app op je iPhone 11 te installeren en dat lukt niet? De url voor het downloaden staat in mijn vorige bericht. Het kan zijn dat deze app nog niet iOS 13 opgewaardeerd is.

Het is daarom altijd lastig als er een nieuwe iOS uit komt en sommige apps nog niet zijn klaar gemaakt hiervoor. Af en toe even kijken of de app ook iOS 13 aan kan en dan downloaden en installeren en gebruiken. Alleen in die app zijn je handelingen veilig, niet je volledige telefoon.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Klopt ook ios 13 maar niet alle apps draaien super vanaf 30 september moet het met 13.1 beter zijn.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Dave- wrote:
Klopt ook ios 13 maar niet alle apps draaien super vanaf 30 september moet het met 13.1 beter zijn.

Mag ik u daar even op corrigeren.
Nieuwe iOS 13.1 versie komt uit op dinsdag 24 september om 19:00 uur.
Dit heeft Apple naar voren geschoven omdat er in iOS 13 teveel fouten zitten (en bugs).

Uitgelicht topic