BiancaGerrits

Level 3
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Overstap naar Ziggo, maar email is al in gebruik voor ouders

Hoi, iemand een antwoord? Na veel gedub overgestapt naar Ziggo, over 4 weken gaat het gebeuren. Zelf al helemaal voorbereid, nieuw ziggo kastje online besteld en geinstalleerd, omdat mijn verouderd kastje toch wat problemen zou geven bij installatie Enige obstakel dat ik nog zie: mijn ouders op leeftijd hebben ziggo. Alle communicatie zoals aanbiedingen en onderhoud verlopen via mijn enige emailadres. Kan ik mijn nieuwe aansluiting registreren op mijn eigen email, dat in principe al in gebruik is door mijn ouders? Of moet ik nu ergens een nieuwe email aanmaken voor de commumicatie met Ziggo?  Bij voorbaat erg bedankt voor reacties, groetjes Bianca

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

Hoi @BiancaGerrits,

Heel tof dat je klant bij ons wordt: welkom! Uit je verhaal word ik net als @hanh niet helemaal wijzer van hetgeen je met ‘kastje vervangen’ bedoelt. Wil je dat eens toelichten? 

Voor wat betreft het e-mailadres. Zodra je abonnement actief is en je een Mijn Ziggo account heb, kun je een Ziggo e-mailadres aanmaken. In dit stappenplan wordt meer uitleg gegeven hoe je dit doet. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Zelf al helemaal voorbereid, nieuw ziggo kastje online besteld en geinstalleerd, omdat mijn verouderd kastje toch wat problemen zou geven bij installatie.

Wat voor Ziggo kastje bedoel je? Als er iets nodig is voor het AOP (centraal Ziggo aansluitpunt) dan moet een Ziggo monteur dit gaan doen.

Of moet ik nu ergens een nieuwe email aanmaken voor de commumicatie met Ziggo?

Je moet voor je Ziggo abonnennement een persoonlijk Email address instellen. Het adres dat door je ouders wordt gebruikt is gekoppeld aan het abonnement van je ouders.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

Hoi @BiancaGerrits,

Heel tof dat je klant bij ons wordt: welkom! Uit je verhaal word ik net als @hanh niet helemaal wijzer van hetgeen je met ‘kastje vervangen’ bedoelt. Wil je dat eens toelichten? 

Voor wat betreft het e-mailadres. Zodra je abonnement actief is en je een Mijn Ziggo account heb, kun je een Ziggo e-mailadres aanmaken. In dit stappenplan wordt meer uitleg gegeven hoe je dit doet. 

BiancaGerrits
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Bij een ziggo informatiepunt is mij verteld dat je installatie in eerste instantie zelf moet doen. Als je hulp nodig hebt kan dat telefonisch en pas als laatste wordt een monteur ingezet, Daar kan dan best een week overheen gaan volgens de betreffende meneer. Dat zou dus betekenen dat ik zonder internet en tv zit. Aangezien ik bij mijn huidige provider meerdere keren langere tijd zonder internet en tv heb gezeten, heb ik inderdaad een nieuw ziggo gecertificeerd oap kastje geinstalleerd. Het kastje wat er zat was beschadigd en verouderd, de kabel zat er niet eens meer goed in vast, dus dat was een garantie dat ik zelf geen fatsoenlijke installatie kon doen.

Jammer dat ik een nieuw emailadres moet aanmaken, maar ja het is niet anders. Dank voor jullie antwoorden,

Groetjes Bianca

Uitgelicht topic