machielsen r.j.

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overschrijving nog niet verwerkt

ik heb op 9 januari 

een rekening betaald van ziggo vandaag contact gehad met ziggo via de telefoon 

daar konden ze niks vinden ik zou graag het betalings bewijs door sturen zoals gevraagd 

maar zou dat via klante service en dan contact formulier doen maar dat kan ik nergens vinden 

dus daarom maar bij deze  graag zou ik weten waar ik mijn mail met bijlage van de betaling naar toe kan sturen 

mvg richard machielsen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @machielsen r.j.c.a , welkom hier op de Community! 

Ik kan mij voorstellen dat je graag wilt weten of het door jou betaalde bedrag inmiddels bij ons is binnen gekomen. Het is niet geheel onbelangrijk dat dit goed gaat. Dat controleer ik met alle liefde voor je! 

Uit je profiel heb ik je adresgegevens gehaald en daarop gecontroleerd of het bedrag bij ons binnen is. Daar lijkt het niet op. Ik zal je dan ook een privé bericht sturen, zodat je via die weg een screenshot kunt sturen van de betaling. Zo blijven je gegevens netjes beveiligd 🙂 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Schiksie

Level 11
  • 550Posts
  • 63Oplossingen
  • 119Likes

Welkom op het forum @machielsen r.j.c.a .

Heb je al gecontroleerd of het rekeningnummer ook klopte en heb je bij het overmaken ook je klantnummer of factuurnummer vermeld  ?

Je kan een chat opstarten met een medewerker van Ziggo en dan de bijlage daar toevoegen. Of je gebruikt het contact formulier maar dan kan je pas een bijlage toevoegen als je een reactie gehad hebt.

 

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/

 

 

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @machielsen r.j.c.a , welkom hier op de Community! 

Ik kan mij voorstellen dat je graag wilt weten of het door jou betaalde bedrag inmiddels bij ons is binnen gekomen. Het is niet geheel onbelangrijk dat dit goed gaat. Dat controleer ik met alle liefde voor je! 

Uit je profiel heb ik je adresgegevens gehaald en daarop gecontroleerd of het bedrag bij ons binnen is. Daar lijkt het niet op. Ik zal je dan ook een privé bericht sturen, zodat je via die weg een screenshot kunt sturen van de betaling. Zo blijven je gegevens netjes beveiligd 🙂 

Uitgelicht topic