HansPans

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opnemen op afstand met Ziggo GO app werkt niet. Niet via telefoon, en niet via ipads

Hoe kan het dat na update ziggo go app opnemen van programmas niet meer werkt? Wat te doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Forza67

Level 3
  • 23Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Inmiddels werkt het nu plots wel...?

 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, binnen 1-3 dagen langskomen in ieder topic.

Zij hebben Ziggo achter hun naam staan.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 

Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @HansPans . Er zijn kort wat problemen geweest met het opnemen in ZiggoGO. Alles zou nu weer goed moeten werken. Is dat bij jou ook het geval? 🙂 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23614Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Ik ga de test even op de som nemen met iphone en ipad.

Bij werkt het op Iphone en Ipad

Ben alleen niet mee eens dat het Adult is.

 

Forza67

Level 3
  • 23Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Bij werkt het nog steeds niet, dit is de melding die ik krijg: “Actie is niet mogelijk. De gewenste actie is momenteel helaas niet mogelijk. Probeer later opnieuw” . Dan kan je alleen op opnieuw klikken, zonder resultaat of sluiten. Dit is zowel op de Win10 Ziggo Go als op Android 10 op mijn mobiel. Zie 2 screenshots. 

Ik heb een Media Next tuner overigens.

 

Enig idee hoe dit zit? Ik zie op mijn postcode geen storing gemeld staan, bij klantenservice/storingen.

Forza67

Level 3
  • 23Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Inmiddels werkt het nu plots wel...?

 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Fijn dat het inmiddels weer werkt, @Forza67! Bedankt voor je update hier!

Uitgelicht topic