H W

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Regelmatig geen ondertiteling bij On Demand via Mediabox Next

Vaak geen ondertiteling in ondemand. 

16 Reacties 16
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Bij specifieke series of films of is het dan wel en dan niet bij dezelfde serie of film?

Als het bij specifieke is, welke?

H W
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij series de eerste afleveringen wel en dan weer niet. En bij de intro wel en niet bij de film.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Goedemorgen en welkom op de Ziggo Community @H W
Allesbehalve handig als je net in een serie zit en de ondertiteling ermee stopt. Dat maakt het volgen van de serie toch een stukje lastiger. Ik zie dat je van ons een Humax 5300C in bruikleen hebt. Wat gebeurt er als er bij een specifieke aflevering geen ondertiteling aanwezig is en je deze handmatig eenmalig instelt via deze stappen? 

H W
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

We hebben een next.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Dan vermoed ik dat de adresgegevens in jouw profiel niet up to date zijn @H W. Op het ingevulde adres staat namelijk een Humax 5300C actief, geen Mediabox Next. Ook heb je recentelijk geen pakketwijziging gedaan voor het adres in jouw profiel. Wil je jouw adresgegevens in jouw profiel controleren en zo nodig updaten? Kloppen de adresgegevens wel, dan ben ik benieuwd op welke wijze jij een Mediabox Next hebt verkregen? Dit omdat ik dus op dit adres geen bestelling voor de Next terugzie. 

H W
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Adres gegevens waren niet juist.

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Cecilia Ziggo wrote:

Goedemorgen en welkom op de Ziggo Community @H W
Allesbehalve handig als je net in een serie zit en de ondertiteling ermee stopt. Dat maakt het volgen van de serie toch een stukje lastiger. Ik zie dat je van ons een Humax 5300C in bruikleen hebt. Wat gebeurt er als er bij een specifieke aflevering geen ondertiteling aanwezig is en je deze handmatig eenmalig instelt via deze stappen? 

 

Dat kan niet @Cecilia Ziggo 

is overigens vaker gemeld. Bij On Demand kun je geen ondertiteling instellen. Dat is er wel of niet, maar het mag natuurlijk niet wegvallen halverwege een uitzending.  

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

*** verwijderd ***
 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Ah! De onjuiste adresgegevens in jouw profiel verklaren dan direct waarom ik een heel ander type box actief zag staan @H W 

Wat betreft de ondertiteling via On Demand bij jouw Mediabox Next. Je geeft aan dat het bij een serie bij sommige afleveringen wel beschikbaar is en bij andere weer niet. Wat gebeurt er als je de ondertiteling bij een aflevering zonder ondertiteling de ondertiteling aanzet op één van onderstaande manieren? 

1e mogelijkheid: Zet in de instellingen van de Next de ondertiteling aan en de taal op Nederlands.
2e mogelijkheid: Het is ook mogelijk om de ondertiteling aan te zetten met de drie stipjes op je afstandsbediening.
 

Rambo 123

Level 6
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

Cecilia van Ziggo!!

Ondertiteling is een drama. De manieren die U aangeeft werken voor geen meter. 

H W
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sinds ik hier de vraag heb gesteld heb ik nog geen probleem weer gehad.dus ik wacht eerst even af.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Dat is fijn @H W  Houd ons vooral op de hoogte als hier verandering in komt. Laat je ons dan ook weten bij welke serie, betreffende aflevering(en) of film het speelt? Dan kan ik het hier reproduceren. 

Rambo 123

Level 6
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

Lekker makkelijk van Cecila Ziggo om gewoon niet te reageren op een opmerking. 

Ondertiteling is gewoon een drama bij elke serie of aflevering. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Rambo 123 Wat ervaar je precies als het niet goed gaat.

Een drama is moeilijk te onderzoeken als probleem, duidelijke voorbeelden zijn mogelijk te reproduceren.

Rambo 123

Level 6
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

Bv. Heel Holland bakt opgenomen en gisteren gekeken. De ondertiteling ging pas op de helft aan en dan nog heel gebrekkig. En dat is met een heleboel programma's zo. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Heel Holland bakt is een ontzettend leuk programma! Klopt het dat het bij jou in dit geval gaat om de ondertiteling voor doven en slechthorenden @Rambo 123 ? Hier zijn namelijk wel wat issues mee bekend. We verzamelen alle voorbeelden hiervan in dit topic. Ik raad je aan om dit voorbeeld daar te delen. 

Uitgelicht topic