Hoe gaat VodafoneZiggo om met gepland onderhoud?
VodafoneZiggo past het werk aan op de corona-situatie. Continuïteit en capaciteit van onze netwerken en diensten zijn nu belangrijker dan ooit voor al onze klanten. Onze hoogste prioriteit ligt daarom nu bij het voorkomen en verhelpen van storingen en het garanderen van deze capaciteit. Vanzelfsprekend staat hierbij de gezondheid van onze medewerkers en klanten centraal. Dit betekent concreet voor komende drie weken dat:
- Gepland en aangekondigd regulier onderhoudswerk door onze monteurs wordt opgeschort.
- Enkel nog noodzakelijk onderhoud en werk wordt gedaan wat essentieel is voor de continuïteit en capaciteit van ons netwerk.
- Veel van dit essentiële onderhoudswerk ’s nachts en buiten gebeurt, bijvoorbeeld aan kabels of wijkkasten.
- Als het voor het verhelpen van een storing noodzakelijk is om in een huis of bedrijf te zijn, dan houden monteurs de nodige voorzorgs- en veiligheidsmaatregelen aan, zoals geen handen schudden.
- Klanten waarbij eerder al werkzaamheden waren aangekondigd, worden hierover snel verder geïnformeerd. Prioriteit van ons werk ligt de komende weken dus bij het voorkomen en verhelpen van storingen en bij het waarborgen van vitale verbindingen en voldoende netwerkcapaciteit, die ruimschoots op orde is. Daarbij blijven we de ontwikkelingen rondom het coronavirus nauwgezet volgen. Waar passend nemen we aanvullende maatregelen volgens RIVM voorschriften om verdere verspreiding van het coronavirus te beperken. Boven alles staat de veiligheid en gezondheid van onze collega’s en klanten centraal. We rekenen hierbij op ieders begrip.
Zie ook dit topic: Update corona-situatie: gepland onderhoud & monteursbezoek – Tijdelijk extra veel op tv