IlkoWiersma

Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Na de Ziggo storing (21-10-2019) werkt de Devolo Powerline adapter niet meer

Je krijgt de melding “geen internetverbinding”.

Wat te doen. Inmiddels gereset.

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Na een storing kan de oplossing zijn om de Devolo beiden uit de stroom te halen en weer opnieuw erin te doen, zodat ze opnieuw opstarten en opnieuw verbinding maken met het modem.

IlkoWiersma
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dat hebben we gedaan. Tevens ook de reset knopjes ingedrukt. De apparaten herkennen ook de Devolo echter zie je door het WiFi icoon een uitroepteken en in een geel/oranje tekstkleur ‘geen internetverbinding’ 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Helaas ken ik de Devolo niet goed genoeg uit de praktijk om je verder zinnig te kunnen helpen, hopelijk komt er snel iemand langs die hier meer van weet.

Uitgelicht topic