CmvbB

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

extra mediabox Next

Goedenavond 

is het inmiddels al mogelijk om een tweede mediabox next te bestellen ?

Mvg Conny 

22 Reacties 22
Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Nee. Het is niet mogelijk om op dit moment een 2e Mediabox Next aan te vragen. Ook is er, nog, geen indicatie bekend wanneer het wel beschikbaar is.

CmvbB
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ben al meer dan een jaar aan het proberen

wel zakelijke klanten zie ik ( dus ze zijn er wel)

echt triest dit

en niet klantvriendelijk 

 

CmvbB
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Miss een leuke vraag voor een consumenten programma 

 

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Geen enkele consumentenprogramma kan Ziggo dwingen om een 2e Mediabox Next te laten leveren. Maar mocht je dit toch bespreekbaar willen maken, zou ik zeggen, ga je gang! En omdat het nu niet mogelijk is, valt het direct onder de noemer ‘niet klantvriendelijk'…? 

 

 

CmvbB
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als je vaste klanten zo lang laat wachten op een artikel kan ik dat niet echt klant vriendelijk noemen

heb vanaf dat hij geleverd kon worden al een next box , en al vanaf die tijd aan het bedelen voor een tweede 

en waarom zakelijke klanten wel een tweede ???

Valt toch niet uit te leggen 

 

 

 

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Een ‘nee’ is ook een antwoord op je vraag. Het is nog niet mogelijk. Valt ook niet uit te leggen, wat er niet is, is er niet. Simpel toch. Klop dus aan bij een van de consumentenprogramma's en stel daar je leuke vraag'… Of heb je dat al gedaan? Laat vooral het resultaat weten. 

CmvbB
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Je reactie wordt er niet sympathieker op Pineapple 

meer dan een jaar “nee” horen gaat vervelen 


maar je geeft geen antwoord op : waarom zakelijk wel een tweede !!!!

 

 

 

 

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Je toon bevalt mij ook niet. Ik ben GEEN ZIGGO MEDEWERKER! Ik ben gewoon een klant van Ziggo ...Heeft totaal niets met sympathie te maken. Want ondanks dat, is het gewoon nog steeds een ‘nee'…Hoe moeilijk het ook is om te accepteren. 

Ziggo is je provider en die bepaalt zelf wat wel of niet mogelijk is. Daar is je antwoord. Heb je al een consumentenprogramma benaderd? In plaats van zo drammerig over te komen. 

CmvbB
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb je aandelen Ziggo ?

houd is op zeg 

bemoei je er dan niet mee 

en stop op mij te reageren 

heb niks aan jouw mening 

en waarom wil jij zo graag weten met welke consumentenprogramma’s ik contact heb gezocht 

Met je “ hier is je antwoord “

ziggo is vast blij met je 

of toch niet ?

 

 

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Je stelt een vraag en daar reageer ik gewoon op. Dat het antwoord je niet bevalt is dan erg jammer. Daarnaast mag ik reageren op wie ik wil. 

Succes verder en hopelijk zal je geduld ooit een keer beloond worden!

 

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes
CmvbB wrote:

Miss een leuke vraag voor een consumenten programma 

 

Hier geef je het zelf aan . Dus succes!

CmvbB
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Pineapple wrote:

Nee. Het is niet mogelijk om op dit moment een 2e Mediabox Next aan te vragen. Ook is er, nog, geen indicatie bekend wanneer het wel beschikbaar is.  
 

? zó erg dit 

voor een “niet medewerker”

 

 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

laten we het gezellig houden 

misschien kan een moderator @Lycke Ziggo  @Anne B Ziggo  wel uitleggen waarom het voor zakelijk wel mogelijk is

mathijse

Level 10
  • 388Posts
  • 22Oplossingen
  • 161Likes

@anoniemforum , Dat is de spijker op zijn kop, want dat is ook feitelijk de vraag van de TS. En hij of zij heeft recht op een antwoord.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes
mathijse wrote:

@anoniemforum , Dat is de spijker op zijn kop, want dat is ook feitelijk de vraag van de TS. En hij of zij heeft recht op een antwoord.

hij of zij heeft zeker recht op een antwoord 

en dat antwoord zou een moderator @Anne B Ziggo  kunnen geven

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes
CmvbB
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom zakelijke klanten al meer dan een jaar wel ???

 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes
CmvbB wrote:

Waarom zakelijke klanten al meer dan een jaar wel ???

 

dat is een goeie vraag daar zou @Lycke Ziggo of een andere moderator antwoord op kunnen geven 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Die brengen meer in het laatje, welke andere reden kan er zijn, als we 'de consumenten' deze gewoon a €5,00 per maand kunnen bestellen net zo als we CI modules moeten huren komen de kosten er wel uit.

De voorraad mag en kan het probleem niet zijn. Het is een slechte concurrentie positie, als je ergens woont waar goede alternatieven zijn.

Uitgelicht topic