Gebla

Level 4
  • 33Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes

Losse wedstrijd v.s. dagpas

Waarom kan ik geen losse Foxsport wedstrijd bestellen ipv een dagpas? Ik wil gewoon 1 wedstrijd kijken. Bij Telfort is dit wel mogelijk.

Scheelt toch weer 2 euro als ik de Telfort prijzen bekijk. 

8 Reacties 8
Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Bij Ziggo is het Fox Sports model en contract met Disney anders dan bij KPN (Telfort) en T-mobile 

Gebla
Topicstarter
Level 4
  • 33Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes

En daarom moet ik als eind gebruiker meer betalen? Vind het echt vreemd dat ik iets krijg wat ik niet nodig heb. 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Gebla wrote:

En daarom moet ik als eind gebruiker meer betalen? Vind het echt vreemd dat ik iets krijg wat ik niet nodig heb. 

De ene groenteboer verkoopt de aardappelen los, de andere alleen voorverpakt in zakken met een bepaald gewicht.

Gebla
Topicstarter
Level 4
  • 33Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes
Jan F. wrote:
Gebla wrote:

En daarom moet ik als eind gebruiker meer betalen? Vind het echt vreemd dat ik iets krijg wat ik niet nodig heb. 

De ene groenteboer verkoopt de aardappelen los, de andere alleen voorverpakt in zakken met een bepaald gewicht.

Interessant als wij het over aardappelen zouden hebben, deze kan je op voorraad houden. Een dagpas kan je niet op voorraad houden. Dat zou een ander interessant model zijn. DAt je een paar wedstrijden koopt die jezel fn kan zetten

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes
Gebla wrote:
Jan F. wrote:
Gebla wrote:

En daarom moet ik als eind gebruiker meer betalen? Vind het echt vreemd dat ik iets krijg wat ik niet nodig heb. 

De ene groenteboer verkoopt de aardappelen los, de andere alleen voorverpakt in zakken met een bepaald gewicht.

Interessant als wij het over aardappelen zouden hebben, deze kan je op voorraad houden. Een dagpas kan je niet op voorraad houden. Dat zou een ander interessant model zijn. DAt je een paar wedstrijden koopt die jezel fn kan zetten

Mooi en VodafoneZiggo heeft nu eenmaal dat contract met Disney voor Fox Sports. Dus dat wordt doorberekend aan de klant. 

Dat T-mobile of KPN een ander contract heeft en per wedstrijd verkoopt is niet het probleem van Ziggo.

Als de Jumbo per kilo verkoopt en de AH per 100 gram, kan je ook bij de Jumbo dat niet per 100 gram kopen als Jumbo dat alleen per kilo inkoopt. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes
Gebla wrote:

En daarom moet ik als eind gebruiker meer betalen? Vind het echt vreemd dat ik iets krijg wat ik niet nodig heb. 

Tja we krijgen allemaal 50 tot 120 tv kanalen die we lang niet nodig hebben. Je kan uiteraard naar KPN overstappen je weet dat Telfort nog maar een paar weken bestaat.

Een dagpas is veel voordeliger juist omdat je 24 uur kan kijken voor € 7,95  tegenover slechts 1 wedstrijd voor €6,00. Dan weet ik wel wat voordeliger is.

 

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes
RoWi. wrote:
Gebla wrote:

En daarom moet ik als eind gebruiker meer betalen? Vind het echt vreemd dat ik iets krijg wat ik niet nodig heb. 

Tja we krijgen allemaal 50 tot 120 tv kanalen die we lang niet nodig hebben. Je kan uiteraard naar KPN overstappen je weet dat Telfort nog maar een paar weken bestaat.

Een dagpas is veel voordeliger juist omdat je 24 uur kan kijken voor € 7,95  tegenover slechts 1 wedstrijd voor €6,00. Dan weet ik wel wat voordeliger is.

 

Als die 3 wedstrijden per maand wil kijken al kost het €6 per wedstrijd ipv €7,95 dan is een Fox Sports Eredivisie abonnement net zo duur in het geval van €7,95 zelfs goedkoper. Dat per keer betalen heeft met meerdere wedstrijden per maand dus geen nut, qua prijs 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Eredivisie kost € 17,95 per maand dat afgezet tegen 3 of meer wedstrijden in een maand is een abonnement inderdaad voordeliger.

Het blijft altijd een persoonlijke afweging, ik snap de vraag zeker, het komt vreemd over, het is nu eenmaal het beleid.

Uitgelicht topic