Marielle1989

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waar kan ik het klachtformulier vinden?

Ik wil een klacht indienen maar kan geen formulier terug vinden daarover
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Hi Marielle1989 , welkom op de Community!

Wanneer je een vraag, probleem of klacht hebt is het wel zo handig om te weten waar je terecht kunt, zodat je daarmee geholpen wordt. Be rt helpt je al een heel eind op weg. Is het gelukt om het contactformulier in te vullen?

Naast het contactformulier zijn er meerdere manieren om met Ziggo in contact te komen, namelijk:

Je kunt nu kiezen welke manier van contact jij het prettigst en gemakkelijkst vindt 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21924Likes
Contactformulier

Kies daar een onderwerp wat het dichts bij het onderwerp komt waar je een klacht over in wilt dienen.
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Hi Marielle1989 , welkom op de Community!

Wanneer je een vraag, probleem of klacht hebt is het wel zo handig om te weten waar je terecht kunt, zodat je daarmee geholpen wordt. Be rt helpt je al een heel eind op weg. Is het gelukt om het contactformulier in te vullen?

Naast het contactformulier zijn er meerdere manieren om met Ziggo in contact te komen, namelijk:

Je kunt nu kiezen welke manier van contact jij het prettigst en gemakkelijkst vindt 🙂
ShelLuser

Level 8
  • 228Posts
  • 10Oplossingen
  • 82Likes
Marielle1989 wrote:
Ik wil een klacht indienen maar kan geen formulier terug vinden daarover

Vervelend dat e.e.a. niet loopt zoals je wilt...

In aanvulling op het bovenstaande zou je ook kunnen overwegen om ze een brief te sturen. Bij mijn weten zit het hoofdkantoor in Utrecht op de Atoomweg en hebben ze een postbus. Dat maak ik althans op uit deze website. (note: ik weet natuurlijk niet zeker hoe actueel deze informatie is).

Welgemeende tip: als de klacht over geschillen e.d. gaat en je voorziet een mogelijke escalatie doe dan zoveel mogelijk schriftelijk zodat je altijd bewijzen in handen hebt en die ook kunt gebruiken als naslag.

En als tweede... je zou ook kunnen overwegen je reactie hier achter te laten. Als er iets is wat nog herstelt of verbeterd kan worden dan is de kans groot dat de moderators hier nog iets voor je kunnen betekenen. Maar dat hangt uiteraard van je klacht af.

Hoop dat je hier ook iets mee kunt.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21924Likes
ShelLuser Het Ziggo hoofdkantoor is bijna een jaar geleden verhuisd.

https://www.vodafoneziggo.nl/79/vodafoneziggo-opent-centraal-kantoor-in-hartje-utrecht

Boven Vredenburgpassage 128, 3511 WR Utrecht

Uitgelicht topic