Beantwoord

Kan niet meer inloggen in Mijn Ziggo via de browser, lukt wel in de apps MijnZiggo en ZiggoGo.

  • 17 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 80 keer bekeken

Zie de titel. Als ik inlog via de browser krijg ik meteen de melding dat er iets mis is gegaan bij het inloggen. Op verscheidene apparaten geprobeerd met diverse browsers. Er is geen ad-blocker actief.

Ook na het wachtwoord veranderen blijft het probleem bestaan.

Ligt m.i. ook niet aan de rechten of status van het account anders zou ik er via de apps ook niet inkomen.

icon

Best beantwoord door Roksio 18 oktober 2020, 13:26

Geen reacties ?!
Heb zelf nog maar eens flink geëxperimenteerd. Uiteindelijk wel een oplossing gevonden die werkt. Het lijkt erop dat bij het samengaan van Ziggo en Vodafone toch bepaalde zaken niet helemaal lekker zijn gegaan. Zie oplossing hieronder.

Oplossing 1:
Open https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/.

Klik nu rechtsboven op MijnZiggo, je komt dan op https://www.vodafone.nl/account/inloggen?login=ziggo-selfcare <== Vodafone site ???
Log hier vervolgens in en als het goed is kom je dan op Mijn Ziggo uit.
Als je vervolgens uitlogt en aangeeft dat je nog niet klaar bent en opnieuw wil inloggen dan lukt dat weer niet. Maar dat is weer op te lossen door opnieuw bovenstaande stappen uit te voeren.

Oplossing 2:
Door meteen https://www.vodafone.nl/account/inloggen?login=ziggo-selfcare te openen werkt het ook.

Bekijk origineel

2 Reacties

Geen reacties ?!
Heb zelf nog maar eens flink geëxperimenteerd. Uiteindelijk wel een oplossing gevonden die werkt. Het lijkt erop dat bij het samengaan van Ziggo en Vodafone toch bepaalde zaken niet helemaal lekker zijn gegaan. Zie oplossing hieronder.

Oplossing 1:
Open https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/.

Klik nu rechtsboven op MijnZiggo, je komt dan op https://www.vodafone.nl/account/inloggen?login=ziggo-selfcare <== Vodafone site ???
Log hier vervolgens in en als het goed is kom je dan op Mijn Ziggo uit.
Als je vervolgens uitlogt en aangeeft dat je nog niet klaar bent en opnieuw wil inloggen dan lukt dat weer niet. Maar dat is weer op te lossen door opnieuw bovenstaande stappen uit te voeren.

Oplossing 2:
Door meteen https://www.vodafone.nl/account/inloggen?login=ziggo-selfcare te openen werkt het ook.

Reputatie 1

Er lopen een aantal topics met dit probleem. Zijn wat verschillende oorzaken o.a. een website aanpassing e.d.

 

Een oplossing was eerst naar www.ziggo.nl te gaan en dan rechtsboven op inloggen. Klinkt gek maar blijkbaar was dat de manier. Kom je natuurlijk op dezelfde website uit. 

Ook kan het helpen in je browser even de web- en cookies te wissen 

 

 

 

Reageer