eduardap

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik TVE ontvangen op mijn tv?

Kan ik R.T.V.E. (España) ontvangen op mijn tv? Ik kijk nu iedere avond op mijn labtop. Zo ja, heb ik dan een mediabox nodig?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
PJM v.d. Vooren

Level 9
  • 336Posts
  • 41Oplossingen
  • 92Likes

@eduardap De Spaanse zender TVE is bij Ziggo digitaal te ontvangen via kanaalnummer 73, behalve als je een ongecodeerd Kabel TV-abonnement hebt.

Piet.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht

 

Staat het daar niet bij, wordt het niet geleverd .

 

PJM v.d. Vooren

Level 9
  • 336Posts
  • 41Oplossingen
  • 92Likes

@eduardap De Spaanse zender TVE is bij Ziggo digitaal te ontvangen via kanaalnummer 73, behalve als je een ongecodeerd Kabel TV-abonnement hebt.

Piet.

eduardap
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hartelijk dank voor uw reactie!

 

Echter, zou u wat specifieker kunnen zijn bijv: Hoe kom ik op kanaalnummer 73? B.v.d.!

PJM v.d. Vooren

Level 9
  • 336Posts
  • 41Oplossingen
  • 92Likes

@eduardap Wat voor ontvanger heeft u? Is dat een tv met of zonder een CI+-module met smartcard, of een apart aangesloten mediabox? Indien dat laatste, welk type mediabox heeft u? Misschien ook handig als u laat weten welk abonnement u bij Ziggo hebt.

Piet.

Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
eduardap wrote:

Hartelijk dank voor uw reactie!

 

Echter, zou u wat specifieker kunnen zijn bijv: Hoe kom ik op kanaalnummer 73? B.v.d.!


Pak de afstandsbediening(en), zet de tv aan, zet de media box aan. Zet de tv op het juiste ingangskanaal.

Toets 73 in op de afstandsbediening van je media box.

Geen beeld of een foutmelding? Helaas de zender zit niet in je pakket .

eduardap
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ah, ik zie het probleem! Ik heb geen mediabox.

PJM v.d. Vooren

Level 9
  • 336Posts
  • 41Oplossingen
  • 92Likes

@eduardap Heeft u een tv met of zonder een CI+-module met smartcard? Misschien ook handig als u laat weten welk abonnement u bij Ziggo hebt.

Piet.

Gerrit Z

Level 1
  • 519Posts
  • 29Oplossingen
  • 83Likes

Hi @eduardap,

Welkom op de Ziggo Community, leuk je hier te treffen!

Begrijpelijk dat je benieuwd bent naar de mogelijkheden voor TVE op je televisie. Dat kijkt toch een stuk prettiger dan op een laptop!

TVE is inbegrepen in het TV Standaard abonnement. Voor het bekijken van deze zender heb je een digitale ontvanger nodig. Zowel met een mediabox als een CI+ module is dit mogelijk. Voor zover ik kan zien, maak jij gebruik van onze standaard mediabox (Pace). Via dat apparaat is TVE dus op kanaal 73 te vinden. Op die manier hoef je dan dus niet iedere avond meer via je laptop te kijken, vast een stuk prettiger 🙂

Veel kijkplezier gewenst en als je nog ergens iets over wilt weten, dan zitten wij hier voor je klaar!

Uitgelicht topic