AD81

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is het verwerken van een verhuizing dan zo moelijk???

Op 12 mei jl. mijn verhuizing aan de klantenservice doorgegeven. 10 dagen later, 4 gesprekken met diverse medewerkers verder (waarvan één gesprek na 20 minuten in de wahct te hebben gezet, werd verbroken). Lijkt het nog steeds niet geregeld.

Is het dan zo moelijk voor jullie om klanten op een juiste, en accurate manier te helpen?
12 Reacties 12
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Welkom AD81 op de Community.

Heel vervelend als dit gebeurt en je zeker wilt zijn dat je alles voor de verhuizing goed hebt geregeld.

Dit is een Klant helpt Klant forum en ik ga dit voorleggen aan een moderator dan kan die contact met opnemen en alles regelen.

Zet wel even je postcode en huisnummer in je profiel - dit is niet zichtbaar voor gebruikers alles voor jezelf en een moderator.
AD81
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Dave,
Dank voor je reactie: postcode oud tót 17 mei was:*****

*Gegevens verwijderd door moderator. We hebben zojuist al even telefonisch contact gehad en bellen later vanmiddag opnieuw met elkaar :-)*
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
AD81 Dit is niet je profiel, nu staan je privégevens in een open topic voor iedereen te lezen..

Haal deze weg op de volgende manier:
Klik op de drie oranje stipjes en klik op bewerk.
Haal dan je privégegevens weg.

Je profiel kun je invullen door op je avatar rechts bovenin deze pagina te klikken en dan op Profielinstellingen en daar op instellingen klikken en je postcode en huisnummer invullen.

***Edit: is al gebeurd zie ik.***
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
AD81 . We hebben zojuist even contact gehad en gelukkig lijkt alles nu toch eindelijk echt de goede kant op te gaan :-).
Zoals besproken; ik stuur je nog even een privébericht, zodat je me daar ook op de hoogte kan houden over hoe het de komende tijd gaat ^^.
AD81
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Lycke,
het is gebleken dat er geen (groene coax) kabel doorgetrokken is naar ons nieuwe woonadres. Dit heeft tot gevolg dat we momenteel geen internet kunnen afnemen. Dit is door jullie monteur, die hier dinsdag 28 mei geweest us bevestigd. Ik ben momenteel aan het onderzoeken hoe dit geeft kunnen gebeuren. Immers hoort de zogenaamde ‘groene kabel’ standaard in de meterkast aanwezig te zijn.

Dit betekent dus dat ik het abonnement niet kan afnemen. Zo krijgt de aanvraag weer een hele andere wending. Kun jij verder helpen?
Groet
Aiesha
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
"Immers hoort de zogenaamde ‘groene kabel’ standaard in de meterkast aanwezig te zijn."

Dat is niet helemaal waar, als er in het verleden niet is meegedaan tijdens de aanleg, dan hoeft dit niet zo te zijn.
Ook kan het zijn, dat je net in een buitengebied zit, waar Ziggo niet ligt.

Hebben je buren wel de beschikking over een groene kabel?
AD81
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
“dit is niet helemaal waar” ik heb dit ook niet bedacht. Maar dit is echter de informatie die ik van de Ziggo monteur heb gekregen. Er zijn bewoners in deze straat die internet afnemen bij ziggo; aangezien het om een voormalig UPC-gebied gaat. De buurman heeft bevestigd dat er een coax kabel naar zijn woning doorgetrokken is.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey AD81 . Dat is bijzonder. Op jouw adres heeft iemand toch een paar jaar lang een abonnement gehad. De kabel zal dus zeker wel naar de woning zijn doorgetrokken.

Zou je eens een foto van de meterkast willen plaatsen hier?
En heb je in bijvoorbeeld de woonkamer ook nergens een aansluitpunt?
AD81
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
het huis waar de vorige bewoner in gewoond heeft is afgebroken. Ik woon in een nieuw gebouwd huis.
Zie in de bijlage een foto van de situatie in de meterkast.
in de woonkamer zit geen aansluitpunt.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Ah ja, in een nieuw huis moet wel opnieuw ook de kabel worden ingebouwd/aangesloten. In dat geval kan je het best een aanvraag doen via www.mijnaansluiting.nl. Dit moet dan door een aannemer worden opgepakt!
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
AD81 wrote:
......... Ik woon in een nieuw gebouwd huis.
.....


Staat in het bestek van de nieuwbouw van uw woning iets over het aansluiten van (nuts)voorzieningen?
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Ik vermoed dat bij de sloop gewoon de kabels zijn doorgeknipt en nu nog ergens half afgeknipt in de grond liggen. Dan blijft het adres inderdaad bij Ziggo als geschikt staan (het is immers nooit afgemeld) maar is er dus geen kabel meer aanwezig.

Uitgelicht topic