De TC7210 is een zeer stabiel modem in vergelijking met andere en je signaal ziet er op zich goed uit, er lijkt iets anders storing te veroorzaken.
In dit geval is de eerste stap de SQ601 splitter vervangen door een nieuwe splitter met een nieuwe korte kabel naar het modem.
Ziggo kan je die gratis toesturen.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.
Neem contact op met Ziggo via de chat als je sneller een nieuwe splitter en kabel in huis wilt hebben, vertel de chat dat je nu een SQ601 splitter hebt.
Het chatscherm (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf aan de rechterkant op onderstaande pagina.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly