1
Vraag
2
Reageer en help mee
Aar

Level 1
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ik mis een paar berichten in de Ziggo Community?

Hallo forumbeheerder,

Ik mis momenteel een aantal berichten op jullie community:
https://community.ziggo.nl/members/aar-11306


  • Hier zie ik nog steeds mijn oude avatar van mijn idool staan.
  • Als ik op Reacties (14) druk, zie ik dat ik geen enkele reactie heb geplaatst
  • En als ik op Topics (2) druk, zie ik maar één topic die ik net heb aangemaakt?

Wat gaat hier mis? 😛
7 Reacties 7
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
De topics die u niet meer ziet zijn door een moderator als afgedaan beoordeeld en niet relevant voor andere gebruikers. Dergelijke berichten worden dan op de "zolder" van de community geplaatst.
Aar
Topicstarter
Level 1
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Maar is het dan niet zo dat die enkel als 'opgelost 'gemarkeerd horen te worden, in plaats van onzichtbaar zijn gemaakt? Ik ben toch best benieuwd wat ik hier geplaatst heb :).

Ook is het apart dat mijn avatar afwijkt.... 😛
Ik heb eerder een vermoeden dat er twee profielen door elkaar heen lijken te lopen?
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Wat op zolder staat moet ook nog ingekeken kunnen worden. Daar weet Ronald Ziggo alles van. Die heeft de ladder...

Hij zal vast regeren.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
De zolder bestaat sinds kort niet meer. Het probleem daarmee was dat er links naar in zoekresultaten van Google terecht kwamen. En ook bij zoeken in de Community.
Als je daarop klikte dan kon je het Topic niet bekijken, omdat het op zolder lag.
Het was mogelijk een Mod te vragen het topic weer terug te halen. Niet echt handig allemaal.

Er is nu een heus archief van oude Topics die nog wel bekeken kunnen worden.
Aar
Met wat zoekwerk op de Community kun je wellicht een oud Topic van je terugvinden.
Dat bij al dit gereorganiseer de koppeling met je Profiel verloren is gegaan kan een onbedoeld of onvermijdelijk zijeffect zijn. Dat weet ik niet, maar Ronald waarschijnlijk wel.
Er zullen ongetwijfeld ook Topics zijn die definitief verwijderd worden. Hoe dat precies aangepakt wordt, weet ik ook niet. Alles apart beoordelen is arbeidsintensief.
Het zal dus wel gaan over geautomatiseerd kijken naar 'te oud' icm relatief weinig bekeken.
Han
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Aar wrote:
Hallo forumbeheerder,

Ik mis momenteel een aantal berichten op jullie community:
https://community.ziggo.nl/members/aar-11306


  • Hier zie ik nog steeds mijn oude avatar van mijn idool staan.
  • Als ik op Reacties (14) druk, zie ik dat ik geen enkele reactie heb geplaatst
  • En als ik op Topics (2) druk, zie ik maar één topic die ik net heb aangemaakt?
Wat gaat hier mis? 😛


Ik zie overal 1 en dezelfde avatar. Mogelijk heb je de oude nog in de cache staan. Die kun je legen dan is dat weer in orde. Je bent vrij recent weer actief zie ik dus misschien weet je nog niet dat we 'oude' topics opbergen. Deze verplaatsten we naar de 'zolder' en zijn dan niet meer inzichtelijk. Oude reacties en topics kun je in die gevallen niet meer zien.

Ik zie als ik jouw profiel check wel meerdere reacties, en ook 3 topics die je hebt aangemaakt. Kun je alles in de browser eens goed verversen en dan nog eens checken? Als het dan nog niet goed is dan helpt een screenshot om te checken wat er aan de hand is 🙂
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Michael Ziggo
Je schreef:
Deze verplaatsten we naar de 'zolder' en zijn dan niet meer inzichtelijk. Oude reacties en topics kun je in die gevallen niet meer zien.

Dit is een tegenspraak met mijn reaktie, waarin:
De zolder bestaat sinds kort niet meer.
............
Als je daarop klikte dan kon je het Topic niet bekijken, omdat het op zolder lag.
............ Niet echt handig allemaal.
............
Er is nu een heus archief van oude Topics die nog wel bekeken kunnen worden.
............

Mijn bron: Ronald.
Voorbeeld:
https://community.ziggo.nl/community-archief-226/mediabox-pace-dcr7111-kan-geen-netflix-ontvangen-24660
Let op .......community-archief....... in de link.

G Han
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
hanh We hebben nog steeds een Zolder. Die is niet inzichtelijk behalve voor moderators. We zetten op te ruimen topics voortaan standaard in het Archief, wat een openbare categorie is. Sommige topics gaan incidenteel nog naar de Zolder, die zijn dan niet meer inhoudelijk te bekijken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic