Beantwoord

het kastje blijft aangeven geen zenders te vinden

  • 16 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 83 keer bekeken

Alles is aangesloten maar met instaleren geeft die aan geen zenders gevonden weet niet wat we fout doen

icon

Best beantwoord door Serkan Ziggo 17 oktober 2020, 16:25

@Channie86 

Welkom op de Ziggo Community.

Ik zie dat er ook al contact is geweest met de helpdesk en dat je smartcard(s) een refresh hebben ontvangen. Laat je wat van je horen als we je nog verder kunnen helpen? Voor nu ga ik er vanuit dat het probleem is verholpen.

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +27

Welk kastje?

Weet je zeker dat je een goede coax verbinding hebt?

 

Reputatie 7

@Channie86 

Welkom op de Ziggo Community.

Ik zie dat er ook al contact is geweest met de helpdesk en dat je smartcard(s) een refresh hebben ontvangen. Laat je wat van je horen als we je nog verder kunnen helpen? Voor nu ga ik er vanuit dat het probleem is verholpen.

Reageer