Blancheblitz

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

E-mail gehackt

Goeden middag 

wij zijn gehackt en kunnen nu niet meer in onze mail kunnen jullie ons helpen 

kan ook geen wachtwoord veranderen omdat ik niet meer mijn mail open krijg kan jullie niet bellen niks 
 

***Nummer verwijderd door moderator***

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Deze stappen geprobeerd?

https://community.ziggo.nl/e-mail-103/help-mijn-ziggo-e-mail-is-geblokkeerd-wat-moet-ik-doen-36508

 

  1. Log in op Mijn Ziggo
  2. Ga naar het tabblad Gegevens
  3. Scrol naar onder naar: Login-gegevens
  4. Klik op [Wijzig wachtwoord] en volg de stappen

Nadat je het wachtwoord van Mijn Ziggo hebt aangepast gaan we ook het wachtwoord van het
e-mailadresveranderen.

  1. Log in op Mijn Ziggo
  2. Ga naar Producten en selecteer het product [Internet]
  3. Scrol naar onder naar: E-mailadressen
  4. Klik op [Wachtwoord en alias beheren] en volg de stappen

 

Kom je er niet uit met deze stappen? Volg dan het uitgebreide stappenplan

Bekijk in context

3 Reacties 3
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

@Blancheblitz verwijder even je telefoonnummer. Dat kan nog binnen een uur door op de 3  te klikken onderaan de pagina. Daar bewerken en het nummer weghalen.

Ik zal bij deze een moderator vragen naar je probleem te kijken. @Paul Ziggo kun jij dit even oppakken? 

Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Deze stappen geprobeerd?

https://community.ziggo.nl/e-mail-103/help-mijn-ziggo-e-mail-is-geblokkeerd-wat-moet-ik-doen-36508

 

  1. Log in op Mijn Ziggo
  2. Ga naar het tabblad Gegevens
  3. Scrol naar onder naar: Login-gegevens
  4. Klik op [Wijzig wachtwoord] en volg de stappen

Nadat je het wachtwoord van Mijn Ziggo hebt aangepast gaan we ook het wachtwoord van het
e-mailadresveranderen.

  1. Log in op Mijn Ziggo
  2. Ga naar Producten en selecteer het product [Internet]
  3. Scrol naar onder naar: E-mailadressen
  4. Klik op [Wachtwoord en alias beheren] en volg de stappen

 

Kom je er niet uit met deze stappen? Volg dan het uitgebreide stappenplan

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

Goedemiddag @Blancheblitz en welkom op de Community,

Goed dat je met dit probleem hier bij ons aan de bel trekt! Om te beginnen raad ik aan de stappen die @Steefb beschrijft te doorlopen.
Voor daarnaast een scan uit op de computers en laptops die je in huis gebruikt. Gebruik hiervoor deze stappen. Zodoende voorkom je dat je opnieuw gehackt wordt en een eventuele blokkade op je e-mailaccount(s).
 

 

Uitgelicht topic