Aquarium

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw modem ontvangen - twee groene pijltjes blijven knipperen

Heb vanmiddag nieuwe modem gekregen en nu knippert er hele tijd 2 groene pijltjes , heb geen internet,  iemand tips? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hey @Aquarium. Hartelijk welkom op de Ziggo Community!

Knap irritant dat je nieuwe modem niet direct verbinding kan krijgen met het Ziggo netwerk. Hierdoor zit je momenteel zonder internet en telefonie. Zoals @Be rt terecht aangeeft geven de knipperende groene pijltjes aan dat het modem geen verbinding kan krijgen met het Ziggo netwerk of het modem nog niet geactiveerd is. Op basis van je adresgegevens zie ik dat de activatie van het nieuwe modem administratief is verwerkt. Inmiddels heb je telefonisch contact gehad met één van mijn collega's en tijdens dit gesprek is een afspraak met de monteur ingepland. De monteur komt morgen, 10 december 2019, bij je langs tussen 12:00 en 18:00 uur. De monteur zal ervoor zorgen dat je snel weer online bent! 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dat wil zeggen dat je modem geen verbinding kan krijgen of nog niet geactiveerd is om verbinding te krijgen.

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

stevienieuw

Level 9
  • 352Posts
  • 7Oplossingen
  • 69Likes

Een paar dagen wachten. Waarschijnlijk is het nieuwe modem nog niet aangemeld. Ik moest ook 2 dagen wachten totdat mijn modem herkend werd in het systeem van Ziggo.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Aquarium Laat morgen even weten hoe het gaat, mogelijk kan dan iemand van Ziggo even meekijken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hey @Aquarium. Hartelijk welkom op de Ziggo Community!

Knap irritant dat je nieuwe modem niet direct verbinding kan krijgen met het Ziggo netwerk. Hierdoor zit je momenteel zonder internet en telefonie. Zoals @Be rt terecht aangeeft geven de knipperende groene pijltjes aan dat het modem geen verbinding kan krijgen met het Ziggo netwerk of het modem nog niet geactiveerd is. Op basis van je adresgegevens zie ik dat de activatie van het nieuwe modem administratief is verwerkt. Inmiddels heb je telefonisch contact gehad met één van mijn collega's en tijdens dit gesprek is een afspraak met de monteur ingepland. De monteur komt morgen, 10 december 2019, bij je langs tussen 12:00 en 18:00 uur. De monteur zal ervoor zorgen dat je snel weer online bent! 

Aquarium
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Be rt wrote:

Dat wil zeggen dat je modem geen verbinding kan krijgen of nog niet geactiveerd is om verbinding te krijgen.

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

Ja echt waardeloos,  3 keer gebeld elke keer lag hun systeem eruit , zit nu te wachten op monteur , hele weekend geen internet gehad ?

Aquarium
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
stevienieuw wrote:

Een paar dagen wachten. Waarschijnlijk is het nieuwe modem nog niet aangemeld. Ik moest ook 2 dagen wachten totdat mijn modem herkend werd in het systeem van Ziggo.

Hij deed het toen monteur weg ging zaterdag paar uur later was het er niet meer

Aquarium
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Cecilia Ziggo wrote:

Hey @Aquarium. Hartelijk welkom op de Ziggo Community!

Knap irritant dat je nieuwe modem niet direct verbinding kan krijgen met het Ziggo netwerk. Hierdoor zit je momenteel zonder internet en telefonie. Zoals @Be rt terecht aangeeft geven de knipperende groene pijltjes aan dat het modem geen verbinding kan krijgen met het Ziggo netwerk of het modem nog niet geactiveerd is. Op basis van je adresgegevens zie ik dat de activatie van het nieuwe modem administratief is verwerkt. Inmiddels heb je telefonisch contact gehad met één van mijn collega's en tijdens dit gesprek is een afspraak met de monteur ingepland. De monteur komt morgen, 10 december 2019, bij je langs tussen 12:00 en 18:00 uur. De monteur zal ervoor zorgen dat je snel weer online bent! 

Knap irritant? Zacht uitgedrukt! 

Uitgelicht topic