Henri.Assen

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen CI+ update mogelijk via Philips 55OLED804/12

Ik heb een 55OLED804 en maak gebruik van een CI+ 1.3 module.

Via de TV wil ik een update van de CI+ module doen, maar ik krijg de melding ‘het is niet mogelijk om de ci+ module vanuit het menu te upgraden’ 

Iemand hier ervaring mee en/of een oplossing voor?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Henri.Assen Werkt het dan wel en dan niet of in het geheel niet?

Als het dan wel goed gaat en dan weer niet, dan is er een contactprobleem van de smartcard met de CI+ module.
De smartcard decodeert alleen maar.

Haal de smartcard een aantal malen heen en weer in de CI+ module om een beter contact te krijgen, dat lost bij een aantal je gemelde storing op.

 

Is je probleem continu aanwezig, dan kan zenders Opnieuw ophalen in Mijn Ziggo een oplossing zijn.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Is er een update? Naar mijn weten worden ze allang niet meer bijgewerkt .

Mis je functionaliteit?

Henri.Assen
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Weet niet of er een update is, maar dat zou ik graag willen controleren. Ik krijg regelmatig een foutmelding op de TV ‘zender gecodeerd’ (op alle zenders).

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Henri.Assen Werkt het dan wel en dan niet of in het geheel niet?

Als het dan wel goed gaat en dan weer niet, dan is er een contactprobleem van de smartcard met de CI+ module.
De smartcard decodeert alleen maar.

Haal de smartcard een aantal malen heen en weer in de CI+ module om een beter contact te krijgen, dat lost bij een aantal je gemelde storing op.

 

Is je probleem continu aanwezig, dan kan zenders Opnieuw ophalen in Mijn Ziggo een oplossing zijn.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hey goedemiddag @Henri.Assen en welkom hier op de Community! 

Wat rot dat je steeds de melding ‘zender gecodeerd’ in beeld ziet. Wat @Be rt hierboven typt klopt helemaal. Laat je ons weten of dit voor de oplossing heeft gezorgd als het probleem zich weer opnieuw voordoet? We horen het heel graag van je. 

Uitgelicht topic