1
Vraag
2
Reacties
johannesvandenh

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen aansluiting maar wel betaling

Ben nieuwe klant bij Ziggo met Klantnummer: ****
Vanaf 11 juni 2019 ben ik aangesloten bij Ziggo via een ALL In 1 pakket.

Echter tot op heden kunnen wij geen Tv, telefoon of internet ontvangen omdat er geen aansluiting van Ziggo tot onze deur loopt.
Nu blijkt dat de benodigde verbinding pas gerealiseerd kan worden (hiervoor wordt door jullie Volker Wessel Stevin ingeschakeld) na het bouwverlof over 6 weken,

Ik vind het niet terecht dat wij nu reeds €67.00 per maand betalen terwijl de aansluiting voor TV, telefoon en internet pas na 3 maanden vanaf de eerste betaling gerealiseerd kan worden. We betalen nu 3 maal € 67.00 (totaal €201.00) terwijl u ons niets kan leveren.
Daarom wil ik u verzoeken om de door ons betaalde maanden op te schorten (uitgestelde betaling) naar de datum van werkelijke realisatie van de verbinding.

Met vriendelijke groet,
Jan van den Heetkamp.

Noot: heb al eerder gecommuniceerd met Eva .... van Ziggo daar geen rekening gehouden is met de toegezegde korting voor de eerste 3 maanden op de maandelijkse betaling, deze zou na 3 werkdagen verrekend worden
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi johannesvandenheetkamp, welkom hier!

Dit is natuurlijk geen lekker begin, verre van zelfs.. Dat je moet betalen terwijl je geen diensten hebt voelt vreemd, dat snap ik. Hier gaan we iets voor regelen. Ik stuur je een pb en vanuit daar pakken we het verder op.

Bekijk in context

2 Reacties 2
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
johannesvandenheetkamp Ten 1e zou ik even mijn klantnummer verwijderen. Dit kan binnen een uur naar plaatsing (prive en evt misbruik) Dit is een open website (klanten helpen klanten site waar moderators ondersteuning bieden) Je kan dit doen op de volgende manier: In het tekstblok zie rechtsonder drie oranje puntjes> klik hier op> selecteer bewerken> en verwijder u klantnummer.

Verder roep ik even Mark Ziggo er bij. Wij klanten kunnen hier weinig betekenen. Succes verder gr Rob
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi johannesvandenheetkamp, welkom hier!

Dit is natuurlijk geen lekker begin, verre van zelfs.. Dat je moet betalen terwijl je geen diensten hebt voelt vreemd, dat snap ik. Hier gaan we iets voor regelen. Ik stuur je een pb en vanuit daar pakken we het verder op.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic