Ben nieuwe klant bij Ziggo met Klantnummer: ****
Vanaf 11 juni 2019 ben ik aangesloten bij Ziggo via een ALL In 1 pakket.
Echter tot op heden kunnen wij geen Tv, telefoon of internet ontvangen omdat er geen aansluiting van Ziggo tot onze deur loopt.
Nu blijkt dat de benodigde verbinding pas gerealiseerd kan worden (hiervoor wordt door jullie Volker Wessel Stevin ingeschakeld) na het bouwverlof over 6 weken,
Ik vind het niet terecht dat wij nu reeds €67.00 per maand betalen terwijl de aansluiting voor TV, telefoon en internet pas na 3 maanden vanaf de eerste betaling gerealiseerd kan worden. We betalen nu 3 maal € 67.00 (totaal €201.00) terwijl u ons niets kan leveren.
Daarom wil ik u verzoeken om de door ons betaalde maanden op te schorten (uitgestelde betaling) naar de datum van werkelijke realisatie van de verbinding.
Met vriendelijke groet,
Jan van den Heetkamp.
Noot: heb al eerder gecommuniceerd met Eva .... van Ziggo daar geen rekening gehouden is met de toegezegde korting voor de eerste 3 maanden op de maandelijkse betaling, deze zou na 3 werkdagen verrekend worden