1
Vraag
2
Reacties
Railrunner1944

Level 3
  • 48Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Film1 ondemand werkt niet op de Nextbox

Misschien heeft een techneut een oplossing voor en niet belangrijk probleem >>>> Ik heb een Nextbox en een abonnement op film 1 . Op kanaal 105 zou je dan ondemand films moeten kunnen bekijken . Dat heeft tot drie dagen geleden altijd gewerkt >>>> Nu het volgende als ik op dit moment op kanaal 105 naar Film 1 wil kijken en ik klik een film aan krijg ik een button "inloggen bij Film 1 " Als ik dan op die button klikt krijg ik een blauw scherm waar staat " U ben abonnee van film 1 en daaronder type binnen 10 minuten de code in ">>> Ik heb geen code maar al zou ik een code hebben kan ik deze nergens invullen . Ben al drie keer met Ziggo bezig geweest zelfs klantenservice heeft mijn Nexbox opnieuw geactiveerd maar het werkt nog steeds niet . Film 1 werk wel op de gewone coax kanalen 101 t/m 104 en ondemand op de computer.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Conforto

Level 10
  • 401Posts
  • 11Oplossingen
  • 228Likes

Je kunt nog altijd via de Menu knop naar het On Demand gedeelte van Film1. Tenminste dat is bij de MediaboxXL zo, ik heb zelf geen Next (menu->On Demand->Aanbieders->Film1). Ook nog eens veel betere kwaliteit beeld en geluid. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Sjaqie

Level 9
  • 359Posts
  • 10Oplossingen
  • 104Likes

@Railrunner1944 

Tijdje al geen fim1 meer maar moest bij film on demand eerst de app  op mijn telefoon installeren en dan aanmelden, keuze waar je het abonnement is afgesloten en dan kreeg ik een code. Die heb ik ingevuld en het werkte.

Hoop dat dit je helpt anders is misschien iemand anders op het forum die weet hoe het nu werkt. 

 

Railrunner1944
Topicstarter
Level 3
  • 48Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Sjaqie , In mijn bericht staat dat tot drie dagen geleden ik Ondemand kon kijken met de Nextbox . Maar bedankt voor je reactie .

Sjaqie

Level 9
  • 359Posts
  • 10Oplossingen
  • 104Likes

@Railrunner1944 

Sorry, verkeerd gelezen

Conforto

Level 10
  • 401Posts
  • 11Oplossingen
  • 228Likes

Je kunt nog altijd via de Menu knop naar het On Demand gedeelte van Film1. Tenminste dat is bij de MediaboxXL zo, ik heb zelf geen Next (menu->On Demand->Aanbieders->Film1). Ook nog eens veel betere kwaliteit beeld en geluid. 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @Railrunner1944 
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat je nog steeds een abonnement hebt op Film1. 
De instructie van @Conforto is in dit geval juist. Ga naar menu->On Demand->Aanbieders->Film1
Laat je weten als het is gelukt?

Railrunner1944
Topicstarter
Level 3
  • 48Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Inderdaad , zo kan ik wel via de Nextbox film 1 bekijken . Dan zijn de callcenter medewerken van 'Ziggo”    (volgens mij zijn ze van een uitzend bureau )  niet erg op de hoogte van deze optie . Ik ben vier dagen bezig geweest met ze een iedere medewerker begon weer het hele riedeltje van voren af aan op te dreunen incl , goede netwerk kabels en coax .  Conforto en Jamyla , bedankt voor de adviezen . .

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic