Johannes 72

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eredivisie - waarom niet alle kanalen?

Hallo. Ik heb een Eredivisie abonnement, maar kon zondag en vanavond geen Feyenoord kijken. Dan moet ik een dagpas hebben terwijl ik er wel voor betaal. Kunnen niet gewoon alle Eredivisie netten openzetten voor abonnees van Eredivisie Fox sport?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Misschien bij Fox klagen?
Zij bepalen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Misschien bij Fox klagen?
Zij bepalen.
Johannes 72
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik sluit bij jullie een abonnement af. Afschuiven lijkt mij niet de juiste reactie. De kanalen bieden jullie aan.
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

https://www.totaaltv.nl/nieuws/afscheid-robin-van-persie-bij-feyenoord-uitgebreid-live-op-fox-sports/


Distributeurs

FOX Sports 1 is met een basispakket zonder extra kosten bij onder meer de distributeurs T-Mobile, Canal Digitaal en Online.nl te bekijken. Bij de overige distributeurs – waaronder Ziggo, KPN, Caiway en Delta – is een aanvullend abonnement nodig om naar de zenders van FOX Sports te kijken. Dit geldt ook bij T-Mobile en Canal Digitaal om naast FOX Sports 1 naar de overige kanalen van FOX Sports te kijken. Online.nl biedt alle kanalen van FOX Sports Eredivisie in het basispakket aan. Tele2 biedt de betaalzender in het geheel niet aan klanten aan.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Johannes 72 wrote:
Ik sluit bij jullie een abonnement af. Afschuiven lijkt mij niet de juiste reactie. De kanalen bieden jullie aan.


Hey Johannes 72 . Welkom hier!
Steefb is geen medewerker van Ziggo en dus ook gewoon klant. Vanuit zichzelf geeft hij antwoord.
Overigens heeft hij wel gelijk. Ja, klanten hebben bij ons een abonnement en we geven de kanalen door binnen dit abonnement. We hebben echter geen effect op wat er op deze kanalen wordt uitgezonden. Zo kunnen wij er niet voor kiezen dat het 8 uur journaal voortaan om 19:00 wordt uitgezonden en hebben we evenmin de keuze in welke wedstrijden er op de kanalen van Fox Sports worden uitgezonden. Sorry hiervoor!
DrGonzo

Level 6
  • 238Posts
  • 12Oplossingen
  • 44Likes
Mosterd na de maaltijd, maar Fox Sports heeft alles wel online beschikbaar gemaakt voor de mensen met alleen Eredivisie. Zie https://www.foxsports.nl/nieuws/artikel/3062178/ontknoping-eredivisie-welke-wedstrijd-welk-kanaal-30...
Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes
Nog wat extra mosterd na de maaltijd: het maakt voor de meeste abonnees van Fox Eredivisie wel degelijk verschil uit om niet via de kabel, maar online te moeten gaan kijken om hun favoriete club te kunnen volgen in rondes 33 en 34. Ik kan mij dan ook best verplaatsen in de kritiek van deze Feyenoord supporter.

Uitgelicht topic