Hoi ziggo community,
Ik heb nogal pech met mijn chromecast, want sinds vandaag krijg ik hem niet meer verbonden met mijn eigen wifi-netwerk.
Hij heeft het altijd gewoon gedaan en ik heb naar mijn weten niks veranderd aan de instellingen of de verbinding.
Het enige wat ik nu zie is dat de chromecast een “wifi” signaal uitzend en daar wil mijn telefoon dan verbinding mee maken, maar dat kan natuurlijk niet. Daarbij is mijn chromecast ook niet meer verbonden met mijn wifi.
Als ik probeer de chromecast opnieuw in te stellen gaat het mis op het moment dat de chromecast en de wifi moeten koppelen. Dan gaat mijn telefoon over naar de verbinding met de chomecast maar niet meer terug naar mijn wifi en krijg ik de melding dat de verbinding niet tot stand kan komen.
Als ik tijdens dit instel proces mijn wifi zelf terug zet naar de ziggo verbinding dan krijg ik een melding dat de AP-isolatie uitgezet moet worden. En dan wordt de hele ziggo verbinding ook van mijn telefoon gegooid..
Wie kan mij op weg helpen. resetten, terug naar fabrieksinstellingen e.d. heb ik allemaal al geprobeerd. ja behalve dan de router uit het stopcontact trekken omdat ik in een studentenhuis woon en ik niet zomaar bij de router kan komen.
Groetjes Kayla