Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Hi @Yess123, hartelijk welkom op de Ziggo Community!
Behoorlijk irritant dat Cartoon Network al geruime tijd niet goed werkt en dat het probleem zich op willekeurige momenten voordoet Zoals @Steefb aangeeft ben je niet de enige die hier last van heeft.
Ziggo heeft het probleem in onderzoek en we verzamelen voorbeelden in het door @Steefb genoemde topic. Zou je daarbij aan willen sluiten? Op die manier houden we het geheel overzichtelijk. Alvast bedankt!
...Ziggo heeft het probleem in onderzoek en we verzamelen voorbeelden in de door @Steefb genoemde topics. Zou je daarbij aan willen sluiten? Op die manier houden we het geheel overzichtelijk. Alvast bedankt!
Toch vreemd dat Ziggo na maanden ‘onderzoek’ nog steeds informatie nodig heeft van haar klanten m.b.t. dit probleem. Je zou toch verwachten dat Ziggo tijd genoeg heeft gehad om e.e.a. zelf te onderzoeken en ondertussen de vinger op de zere plek heeft kunnen leggen. Zo moeilijk kan dit voor een TV kabelaar toch niet zijn, want het is een core onderdeel: beeld en geluid !
Dat Ziggo nu verwijst naar de andere topics/draadjes, is misschien juist, maar als klant niet werkbaar. Ten eerste, we weten allemaal dat de zoek functie op dit forum bijzonder slecht is ( ik had een ander woord in gedachte, maar … ... ). Tevens zijn vele van die topics gesloten, terwijl het probleem nog steeds bestaat ( ?! ). En ga je dan jouw actieve probleem achter/onder een gesloten topic hangen? Dat zou eigenlijk toch alleen maar verwarring veroorzaken: is topic nu gesloten of open/actief ?? Wordt mijn melding nu wel of niet opgepakt, zal de Topic Starter denken.
Maar waar het topic/draadje ‘hangt’ is geheel onbelangrijk. Ik denk dat Ziggo zich meer druk moet maken met het oplossen van dit probleem. Zoals altijd, is Ziggo weer eindeloos aan het testen en reageert Ziggo verbaast dat de klant het niet meer weet.
Misschien moet Ziggo zelf maar een onderwerp in het hoofdmenu maken en daar gewoon al deze topics/draadjes onder hangen. Dat is én duidelijk voor Ziggo én duidelijk voor de klant, die dan eenvoudig in zijn eigen draadje de voorgang ( of het gebrek daaraan ) kan volgen, zonder dat hij/zij zich door bladzijden van andermans reacties moet spitten, om reacties op de eigen melding te vinden.
Zo zou het dus moeten Ziggo ( zie voorbeeld ). Zo staan alle topics met dit probleem bij elkaar, overzichtelijk voor Ziggo én voor de Topic Starter.
Natuurlijk mag het iets lager op de home-pagina ook.
Heb het zelfde probleem loop niet synchroon en op ziggo app zelfde verhaal is al weken zo loopt zeker 4 sec achter. Wanneer word dit opgelost is niet de 1e keer dat deze zender daar last van heeft
Het probleem is inderdaad bekend, maar het lijkt op dit moment ook erger te zijn dan normaal. Ik ben er daarom opnieuw achteraan gegaan, maar het is helaas even afwachten. Bedankt voor jullie meldingen!
Via Marktplaats en andere tweedehands platformen worden de zeshoekige
SmartWifi pods van Ziggo regelmatig aangeboden. Wat op het eerste
gezicht een mooie deal lijkt, blijkt het toch vaak een spreekwoo...