Shnn

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blokkade op mijn diensten - betaling reeds gedaan

Ik heb betaald alleen 4 uur later is de betaling nog niet zichtbaar. Nu wil ik toch graag  weer gebruik maken van mijn diensten.. en er is een notitei gemaakt om de blokkade op te heffen alleen uur verder en kan nog steeds niks..

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Shnn 
Welkom op de Ziggo Community. 

Logisch dat je graag zo snel mogelijk weer online wilt zijn met onze diensten. Ik zie dat je ook al telefonisch contact hebt gehad en dat er een opdracht is aangemaakt. Naar aanleiding van deze opdracht is gisteren de blokkade verwijderd. Je kunt nu dan ook weer gebruik maken van onze diensten! 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Shnn 
Welkom op de Ziggo Community. 

Logisch dat je graag zo snel mogelijk weer online wilt zijn met onze diensten. Ik zie dat je ook al telefonisch contact hebt gehad en dat er een opdracht is aangemaakt. Naar aanleiding van deze opdracht is gisteren de blokkade verwijderd. Je kunt nu dan ook weer gebruik maken van onze diensten! 

Uitgelicht topic