1
Vraag
2
Reacties
Rocketeer

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bijna dubbele faktuur uit het niets

Ik heb altijd dezelfde rekening van rond de 64 euro en plots krijg ik 21 juni een rekening van
102 euro terwijl mijn abonnement ongewijzigd is. Nu in juli weer rekening van 63...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Leo Koolsbergen

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ik betaal normaal ca €60 maar deze maand ineens €91. Gebeld. Er is (bij mijn rekening) iets fout gegaan. Ze corrigeren het en verrekenen het bij de volgende rekening.

Bekijk in context

6 Reacties 6
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes
Op de factuur staan toch alle details?
Daar zie je wat er allemaal opstaat.
Rocketeer
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op beide facturen wordt de periode 1 juni t/m 31 juni en 1 juli t/m 31 juli in rekening gebracht.
Chris 1952

Level 9
  • 341Posts
  • 10Oplossingen
  • 48Likes
Zou ze eens bellen
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
Het was al weer even geleden, maar was Ziggo niet aan het wisselen tussen achteraf en vooraf betalen?
Leo Koolsbergen

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ik betaal normaal ca €60 maar deze maand ineens €91. Gebeld. Er is (bij mijn rekening) iets fout gegaan. Ze corrigeren het en verrekenen het bij de volgende rekening.
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Hi Rocketeer , welkom op de Community! Logisch dat je er nogal van staat te kijken als je een dergelijk bedrag op de factuur ziet.
Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega op de chat en er een correctie gaat plaatsvinden. Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic